اپلیکیشن

تلفن همراه

August 31, 2016
12:08 چهارشنبه، 10ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79471

ساخت افزونه مقایسه قیمت محصولات فروشگاه‌های آنلاین ایرانی

افزونه – Extension- مقایسه قیمت محصولات فروشگاه‌های آنلاین ایرانی توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف طراحی شد.
 
در فصای رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی ایران صدها فروشگاه کوچک و بزرگ درحال فعالیت هستند.  پیداکردن مناسبترین قیمت و خدمات از بین این فروشگاه ها به یکی از دغدغه های خریداران اینترنتی تبدیل شده است. بنابراین کاربران باید وقت زیادی را برای مقایسه‌ی قیمت در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف اختصاص دهند و این موضوع نیازبه سرویس جدیدی برای یکپارچه سازی فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و مقایسه قیمت محصولات آنها را به صورت همزمان به وجود آورده است.
 
افزونه‌ی ساخته شده توسط تیم استارتاپ "ترب" که متشکل از تعدادی دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف است، یک نوآوری در حوزه تجارت الکترونیک ایران اعلام شده که می‌تواند  مقایسه‌ی قیمت بین فروشگاهی را انجا دهد.
 
این افزونه که به کمک الگوریتم های سرچ پیشرفته طراحی شده است، به کاربر این امکان را می دهد که در صفحه ی یک فروشگاه ، قیمت سایر فروشگاه ها برای این محصول را مشاهده کند و بدون صرف زمانی برای جست و جو محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت از فروشگاه منتخب خریداری کند.
 
تیم ترب تمرکز اصلی خود را بر روی ارائه ی الگوریتم های سرچ مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی های دنیا قرار داده است. این تیم دانشجویی پیش از این موتور جست و جوی خرید خود را در قالب سرویس وب سایت اینترنتی torob.ir و نرم افزار تلفن همراه به صورت رایگان به کاربران اینترنتی ارائه کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.