تلفن همراه

گوشی

August 31, 2016
14:54 چهارشنبه، 10ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79477

تیزر تبلیغاتی گوشی جدید ZTE با دوربین دوگانه برای معرفی در IFA 2016 منتشر شد

زدتی‌ای قصد دارد در نمایشگاه IFA 2016 از محصول جدیدش رونمایی کند. این شرکت تلاش می‌کند تا بار دیگر یک گوشی قدرتمند را در کنار محصولات بزرگان صنعت تلفن همراه به نمایش بگذارد. به تازگی تصویر تبلیغاتی جدیدی از این گوشی که از سری Axon خواهد بود منتشر شده و تمرکز آن نیز بر دوربین دوگانه‌ی این گجت است.
 
نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ برلین به زودی شروع به کار می‌کند و شرکت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی برای معرفی محصولات جدید خود در این نمایشگاه دارند. زدتی‌ای نیز تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیت خود را در کنار بزرگان صنعت تلفن همراه معرفی کند. این شرکت به تازگی تصویری تبلیغاتی منتشر کرده که علاوه بر روزشمار افتتاح نمایشگاه، اشاره‌ای به قابلیت دوربین دوگانه‌ی محصول جدیدش دارد.
 
 
در تصویر منتشر شده، اشاره‌ی روشنی به روزهای باقی‌مانده تا افتتاح نمایشگاه IFA شده و علاوه بر آن، طرحی از دوربین دوگانه‌ی محصول جدید ZTE به چشم می‌خورد. استفاده از هشتگ #myAXON نیز به این نکته اشاره دارد که محصول جدید از خانواده‌ی آکسون خواهد بود. به احتمال زیاد علاوه بر معرفی محصول جدید در غرفه‌ی زدتی‌ای، شاهد نمایش ZTE Axon 7 mini نیز خواهیم بود. آکسون ۷ مینی مدتی پیش بدون معرفی خاصی در اروپا عرضه شد.
 
سری آکسون از گوشی‌های زدتی‌ای شامل محصولات معروف و با کیفیتی هستند و معرفی یک محصول جدید با دوربین دوگانه، می‌تواند خانواده‌ی پرچمداران این کمپانی را تکمیل کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.