تلفن همراه

گوشی

September 3, 2016
16:00 شنبه، 13ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79542

موبایل تازه تورینگ با دو چیپست اسنپدراگون 830 در راه است

شرکت صنایع رباتیک تورینگ را بیشتر به خاطر وعده های مختلفش و عمل نکردن به آنها می شناسند. در هر حال موبایل وعده داده شده این شرکت عاقبت چندی قبل و بعد از چندماه تاخیر برای خریداران اولیه اش ارسال شد و به جای اندروید همراه با سیستم عامل Sailfish یولا در اختیارشان قرار گرفت.
 
حال ممکن است علاقمند باشید که بدانید محصول بعدی این شرکت چیست و دقیقا چه مشخصاتی خواهد داشت.
 
آنطور که در گزارش سایت اندروید پلیس آمده، استیو چائو مدیرعامل این کمپانی در خبرنامه ای که اخیرا برای کارکنان آن ارسال شده، از محصول بعدی تحت عنوان «برنامه ای پیشرو برای تحقق نسل بعدی دستگاه های موبایل» یاد کرده و آورده است:
 
تحقیقات صنایع رباتیک تورینگ در زمینه هوش مصنوعی یک گام به جلو حرکت کرده و حالا به حوزه یادگیری ماشینی ورود یافته. ما نیز علاقمند هستیم بدانیم که ماشین ها چطور می توانند سودمندی بیشتری برایمان داشته باشند. تورینگ دستگاه جدیدی را در چشم انداز خود می بیند که با توان محاسباتی فوق العاده اش می تواند نیازهای روزانه ما را برطرف کند و ما نیز با در نظر داشتن همین نکته دست به کار شده ایم تا محصولی «با طراحی بدون نقص» بسازیم.
 
وی که از این موبایل با نام Turing Phone Cadenza یاد کرد در ادامه توضیحاتی را در مورد امکانات و قابلیت هایش به این شرح ارائه نمود:
 
نمایشگری 5.8 اینچی با رزلوشن  Quad HD (یا 2560 در 1440 پیکسل)
دو چیپست اسنپدراگون 830
12 گیگابایت رم
512 گیگابایت حافظه داخلی در کنار دو درگاه کارت حافظه میکرو اس دی (هر کدام تا 256 گیگابایت پشتیبانی)
دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی چهار گانه
دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی دوگانه
پشتیبانی از استاندارد WiGig
باتری ابرخازن گرافن 2400 میلی آمپر ساعتی در کنار پیل سوختی هیدروژنی 1600 میلی آمپر ساعتی لیتیومی-یونی
پشتیبانی همزمان از چهار سیم کارت نانو
شرکت سازنده ادعاهای جالب دیگری را هم در مورد توانمندی های این موبایل در حوزه یادگیری عمیق مطرح کرده و قابلیت های زیر را برای آن برشمرده است:
 
اجرای شبکه عصبی کانولوشنال (CNN)
رایانش زبان طبیعی
شبکه حافظه بلند و کوتاه مدت
گفتنی است که طبق اعلام شرکت سازنده این محصول در سال 2017 میلادی و در تاریخی نامعلوم وارد بازار می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.