تلفن همراه

گوشی

September 3, 2016
19:28 شنبه، 13ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79551

با IFA 2016/ نسخه‌ کریستیانو رونالدوی نوبیا Z11 و Z11 مینی به زودی عرضه می‌شود

نوبیا با دستی پر به نمایشگاه IFA 2016 آمده است. نوبیا که زیرمجموعه‌ی کمپانی چینی ZTE محسوب می‌شود، مدت‌ها پیش از گوشی‌های نوبیا Z11 و Z11 مینی رونمایی کرده است. این کمپانی در برلین از نسخه‌‌ی کریستیانو رونالدوی این دو گوشی نیز رونمایی کرد.
 
 
نوبیا پیش‌تر و در سال جاری، چند گوشی دوست‌داشتنی را با نام‌های نوبیا Z11، Z11 مینی و Z11 مکس معرفی کرده است. ابتدا Z11 مینی در ماه آوریل عرضه شد و پس از آن Z11 مکس در ماه ژوئن به بازار آمد. این دو گوشی، میان رده‌های بسیار خوبی محسوب می‌شوند، اما نوبیا Z11 بهتر از هردوی آن‌ها است. Z11 پرچمدار سال ۲۰۱۶ نوبیا محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند در ماه ژوئن در چین معرفی شد و یک ماه پس از آن به بازار عرضه شد. نوبیا اخیرا در شهر برلین و نمایشگاه IFA 2016، نسخه‌ی دیگری از این گوشی را به عنوان نسخه‌ی جهانی معرفی و و زمان عرضه‌ی آن را نیز اعلام کرد.
 
با در نظر داشتن این نکات، به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد معرفی نسخه‌ای خاص از گوشی‌های نوبیا Z11 و Z11 مینی خود را دارد. برخی از شما ممکن است اطلاع داشته باشید که نوبیا امسال با فوق ستاره‌ی پرتغالی فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو وارد همکاری شده است. رونالدو سفیر برند نوبیا است. بنابراین باید بتوانید به راحتی حدس بزنید که این کمپانی قصد دارد چه نامی را برای نسخه‌های مخصوص مذکور نوبیا Z11 و Z11 مینی انتخاب کند. همه‌چیز حول نام کریستیانو رونالدو می‌گردد. اگر شایعه‌ی منتشر شده صحیح باشد، نوبیا قصد دارد نسخه‌های مخصوص گوشی‌های جدید خود را نوبیا Z11 و نوبیا Z11 مینی نسخه‌ی کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo Edition) بنامد. این کمپانی قصد دارد تنها تعداد محدودی گوشی هوشمند نوبیا Z11 و Z11 مینی نسخه‌ی کریستیانو رونالدو تولید کند. با نگاهی به تصاویر زیر می‌توانید با شمایل و طراحی این محصولات آشنا شوید.
 
 
 
 
 
ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی‌های هوشمند بدون تغییر باقی خواهد ماند، اما همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، محتوای نرم‌افزاری کریستیانو رونالدو به صورت پیش‌فرض روی آن‌ها نصب خواهد بود. از جمله این محتوا می‌توان به تصاویر زمینه‌ای اشاره کرد که در عکس‌های بالا قابل مشاهده‌اند. کاربران می‌توانند علاوه بر خود این دستگاه‌ها، قاب‌های نسخه‌ی کریستیانو رونالدو را نیز سفارش دهند. تصاویر این قاب‌ها نیز در عکس‌های بالا قابل مشاهده است. همان طور که احتمالا می‌دانید، نوبیا Z11 در حال حاضر با چندین سخت‌افزار وجود دارد و این نسخه‌ی مخصوص قرار است قدرتمندترین مشخصات را داشته باشد. این گوشی هوشمند از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. ظاهرا این محصول فاقد نسخه‌ای مخصوص با رم ۴ گیگابایتی خواهد بود.
 
نظر شما در مورد این گوشی‌های هوشمند چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.