تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 4, 2016
17:35 یکشنبه، 14ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79586

شرکتهای الکترونیک تسهیلات با بازپرداخت ۱۰درصد می گیرند

امکان دریافت تسهیلات با بازپرداخت کمتر از ۱۰ درصد برای شرکتهای حوزه صنایع الکترونیک که قصد حضور در پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس دبی را دارند، فراهم شد.
 
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) وابسته به وزارت صنعت، از شرکت‌های حوزه صنایع الکترونیک جهت حضور در پاویون ملی فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه جیتکس (GITEX) ۲۰۱۶ امارات حمایت می‌کند.
 
علی وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صحا در این باره گفت: در راستای سیاست‌های تشویقی صحا ویژه حضور در نمایشگاه‌های معتبر خارجی و ضرورت حضور حداکثری شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه ها و جشنواره‌های معتبر خارجی، صندوق حمایت از صنایع الکترونیک با هدف توسعه بازار و فراهم سازی زمینه های صادرات محصولات ایرانی از حضور شرکت‌ها در پاویون ملی فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ حمایت می کند.
 
به گفته وی پاویون ملی فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان نرم افزار برپا خواهد شد.
 
وحدت افزود: طبق توافقات به عمل آمده با اتاق بازرگانی ایران، شرکت‌های حوزه الکترونیک می توانند جهت حضور در پاویون ملی فناوری اطلاعات ایران در این نمایشگاه از تسهیلات ارزان قیمت صحا با نرخ زیر ۱۰ درصد بهره‌مند شوند.
 
مدیرعامل عامل صحا با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌های خارجی در  جهت صادرات محصولات ‌خاطرنشان کرد: پیش از این هم هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، به منظور تشویق و ترغیب صادرات صنایع الکترونیک، مقررکرده بود که به مشتریان طرف قرارداد صندوق که دارای تسهیلات جاری هستند، چنانچه تا زمان تسویه قرارداد در نمایشگاه‌های معتبر خارجی شرکت کنند به ازای هر بار شرکت به اندازه یک درصد و حداکثر تا سقف ۳ درصد در کارمزد تسهیلات اعطایی تخفیف داده شود.
 
نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های کامپیوتر و ICT در خاورمیانه ۲۵ تا ۲۹ مهرماه سال جاری در دبی برگزار می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.