تلفن همراه

گوشی

September 4, 2016
18:47 یکشنبه، 14ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79593

لنوو دو گوشی هوشمند Vibe P2 و A Plus را رونمایی کرد

پس از معرفی گوشی‌های هوشمند سری K6 توسط لنوو، حال این کمپانی دو گوشی هوشمند دیگر را با نام Lenovo A Plus و Lenovo P2 رونمایی کرده که اولی یک گوشی هوشمند رده‌پایین و دومی یک محصول میان‌رده است.
 
 
لنوو ساعاتی پیش دو گوشی هوشمند دیگر را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرد. این دو گوشی هوشمند شامل A Plus و P2 است که به ترتیب یک گوشی رده پایین و میان رده هستند.
 
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، A Plus یک گوشی هوشمند رده پایین است که از وجود یک نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل، تراشه‌ی مدیاتک MT6580 با فرکانس پردازشی ۱.۳ گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند ۸ گیگابایت است، اما در صورتی که این میزان حافظه‌ کافی نباشد، لنوو از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر این محصول باید به دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت با فلاش LED و دوربین سلفی دو مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد که در مقایسه با گوشی‌های هوشمند امروزی چندان خوب نیست. لنوو از یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. با توجه به اینکه در این گوشی هوشمند از ماژول‌های سخت افزاری کم مصرف استفاده شده، از این‌رو این باتری به نظر مناسب است. با وجود قیمت پایین ۷۷ دلاری برای نسخه‌ی تک سیم کارته و ۸۸ دلاری برای نسخه‌ی دو سیم کارته، A Plus از قابلیت‌های ارتباطی 4G VoLTE بهره می‌برد.
 
                     
 
لنوو پی ۲ را باید نسل جدید Vibe P1 لنوو خواند. لنوو در پی ۲ از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. لنوو در نسل پیش از این در Vibe P1 از اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده بود.
 
 
پی ۲ از وجود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی با تراکم ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم سه گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD باید به وعده‌ی لنوو برای عرضه این گوشی با رم ۴ گیگابایتی در کشور چین نیز اشاره کرد.
 
لنوو در کنار سنسور اثر انگشت برای این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در عقب نیز بهره می‌برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.