دوربین

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 5, 2016
11:33 دوشنبه، 15ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79607

با IFA 2016/ خودنمایی شرکت فیلیپس و بوش در روز دوم ایفا 2016

اولین تلویزیون OLED فیلیپس و دوربین 360 درجه ای بوش در نمایشگاه آیفا 2016 رونمایی شدند.
 
 
نمایشگاه آیفا به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه های تجهیزات الکترونیکی، در روز دوم صحنه خودنمایی شرکت های فیلیپس و بوش بود.
 
**شرکت فیلیپس اولین تلویزیون OLED اختصاصی خود را تولید کرد 
تلویزیون 901F شرکت فیلیپس از سیستم نوردهی پشتی موسوم به Ambilight بهره می برد که نورهایی متناسب با نور تصویر در حال نمایش را روی دیوار پشت تلویزیون می تاباند. این تلویزیون کیفیت تصویر فوق العاده ای را در اختیار می گذارد و برای تولید و نمایش نورهای پشتی از لامپ های LED بهره می برد. علاوه بر این به یک سیستم صوتی پیشرفته شامل شش بلندگو در جلوی تلویزیون مجهز است . همچنین با استفاده از سیستم Android TV، تمام قابلیت های یک تلویزیون هوشمند را در اختیار کاربر می گذارد. 
 
         
 
این تلویزیون وضوح تصویر بسیار بالایی داشته و مانند محصولات LG قابلیت نمایش فیلم های 4K را دارد. همچنین از فناوری HDR نیز پشتیبانی می کند. با وجود این هنوز با فناوری Dolcy Vision سازگار نیست. 
قرار است این تلویزیون قبل از پایان سال جاری میلادی در بازارهای اروپا عرضه شود. 
 
**دوربین 360 درجه بوش 
شرکت بوش در قالب مجموعه ای از تجهیزات هوشمند خانگی، از یک دوربین 360 درجه رونمایی کرد که به حسگرهای حرکتی، سیستم صوتی دوسویه و دید در شب مجهز است و امکان مراقبت از منزل را در تمام طول شبانه روز فراهم می کند. این دوربین قابلیت ضبط فیلم با کیفیت HD را دارد و با استفاده از حسگرهای حرکتی خود، از کوچکترین حرکت ها هم فیلمبرداری می کند. این دوربین امکان دسترسی و مشاهده فیلم ها را با استفاده از گوشی تلفن همراه هوشمند در اختیار می گذارد. 
 
         
 
قرار است این دوربین در پایان سال جاری میلادی با قیمتی حدود 250 یورو در اروپا عرضه شود. 
نمایشگاه آیفا یکی از معتبرترین نمایشگاه های تجهیزات الکترونیکی است که در آن بهترین گوشی های هوشمند، انواع تبلت، کامپیوترهای شخصی، تلویزیون ها و تجهیزات پوشیدنی معرفی و رونمایی می شوند. تاریخ برگزاری این رویداد دوم تا هفتم سپتامبر است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.