تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

September 6, 2016
16:17 سه شنبه، 16ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79657

ایسوس از هندزفری Clique H10 رو نمایی کرد

ایسوس با توجه به تولیدات موفق خود در زمینه ابزارهای همراه و تجربه کافی در تولید لوازم جانبی، هدستی جدید با نام Clique H10 را معرفی کرده است.  هدست جدید و جمع جور Clique H10 ایسوس با رابط بیسم (بلوتوث) کار می کند و دارای درایرورهای 5.8 میلیمتری صدا می باشد که توسط فناوری aptX صدایی بی نقص، دینامیک و قدرتمند تولید می کند.
 
Clique_H10 (3).jpg
کیفیت صدای پرشور
Clique H10 که از درایورهای 5.8 میلیمتری با فناوری aptX تجهیز شده است، قابلیت پخش صدایی با کیفیت و تفکیک بالا به صورت بی سیم را با رابط بلوتوث با کمترین وقفه پخش می کند. مهندسان بخش چندرسانه ای – تجهیزات صوتی ایسوس با پشتوانه بر تجربه موفق چندین ساله خود، محصولی بی نقص طراحی و تولید کرده اند که علاوه بر ظاهر شکیل، دارای سخت افزاری کارآمد است. Clique H10 می تواند صدایی کامل با بیس عالی و وضوح بالا را به همراه جزئیات صدای طبیعی در هنگام پخش موزیک پخش کند. همچنین Clique H10 به طور ذاتی دارای سیستم حذف نویز های اضافه (Passive Noise-Canceling) است و با طراحی خاص گوشی های آن تجربه ای ناب و بی نظیر از شنیدن را به کاربر منتقل می کند.
 
Clique_H10 (1).jpg
طراحی با دوام و زیبا
Clique H10 با مواد و قطعات با دوام ساخته شده و ظاهر آن نیز محصولی لوکس و شکیل را در نگاه اول معرفی می کند. بدنه گوشی های آن از آلومینوم تراش خورده و آنودیزه شده ساخته شده است تا از خوردگی به مرور زمان محافظت شود. یک گیره نگه دارنده جداگانه نیز برای حفظ تعادل آن در گوش نیز قرار دارد. تمام سطوح این هدفون نیز با پوششی از جنس نانوی ضد آب پوشانیده شده تا در برابر رطوبت و تعرق بدن مقاوم گردد.
 
Clique_H10 (4).jpg
اتصال و کنترل آسان
Clique H10 دارای فناوری NFC است و با دستگاه های هوشمند سازگار با NFC به راحتی تعامل برقرار می کند. همچنین یک کنترلر داخلی به سادگی امکان تغییر بلندی صدا و کنترل موزیک را مهیا می می کند. Clique H10 با اتکا بر باتری قابل شارژ خود می تواند تا 5 ساعت موزیک پخش کند و عمر مفید باتری آن در حالت آماده به کار 260 ساعت است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.