اپلیکیشن

تلفن همراه

September 7, 2016
18:00 چهارشنبه، 17ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79690

مسابقه اپلیکیشن‌نویسی اربعین برگزار می‌شود

اپراتور دوم تلفن همراه با هدف مشارکت در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) مسابقه اپلیکیشن‌نویسی اربعین را برگزار می‌کند.
 
ایرانسل با هدف درک هرچه بهتر گستره فرهنگ عاشورا و حقایق اربعین حسینی(ع)، مسابقه مردمی ارائه ایده و طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی مرتبط با اربعین حسینی را با هدف بسترسازی جهت توسعه ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به زائران و مجاوران و تسهیل زیارت کربلای معلی در ایام اربعین حسینی(ع) و رفع نیازهای شرکت‌کنندگان در این گردهمایی عظیم مذهبی برگزار می‌کند.
 
با توجه به حضور میلیونی عاشقان سیدالشهدا(ع) در مراسم با شکوه اربعین و سنت دیرینه خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران حسینی، ایرانسل نیز بر این اساس از تمامی صاحبان ایده و برنامه‌نویسان توانمند دعوت کرده که با شرکت در این مسابقه و ارائه ایده‌ها و خلق برنامه‌های کاربردی جدید و جذاب، ضمن مشارکت در این حرکت عظیم و کسب اجر معنوی، استعداد و مهارت خود را نیز ارزیابی کنند.
 
در این رقابت، از میان آثار ارسالی، ایده‌ها و نرم‌افزارهای برتر با موضوع «راهپیمایی میلیونی زائران کربلای معلی» و با محوریت سهولت زیارت و رفع نیازهای شرکت‌کنندگان در این گردهمایی انتخاب خواهند شد و ۵ ایده برتر داوری شده، تا مرحله بهره‌برداری مورد حمایت قرار می گیرند.
 
علاقمندان تا روز ۲۲ شهریور ماه مصادف با عید سعید قربان فرصت دارند تا ایده‌ها و طرح‌های خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند. نرم‌افزارهایی که قبلا در مسابقه‌ها شرکت کرده‌اند و یا هم اکنون در بازارهای اپلیکیشن موبایلی در حال عرضه هستند نیز امکان شرکت در این رقابت را دارند و از این نظر محدودیتی در مسابقه وجود ندارد.
 
همچنین پدیدآورندگان و ایده‌پردازان می‌توانند در قالب شخصیت حقیقی یا حقوقی در این مسابقه شرکت کنند و هر ایده‌پرداز و پدیدآورنده می‌تواند فقط یک ایده یا اپلیکیشن را به دبیرخانه برگزاری مسابقات ارسال کند.
 
برنامه‌های ارسالی باید تحت سیستم‌عامل‌های  Android، iOS، و یا Mobile Web App اجرا شوند و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت توضیح و تشریح ایده خود، فایل‌های متنی، تصویر، اسلاید و فیلم نیز به فرم ثبت ایده ضمیمه (upload) کنند.
 
ایده‌های ارسال شده بر اساس معیارهایی مانند خلاقیت موضوع، تشخیص نیاز یا خلق نیازهای جدید، نحوه پیاده‌سازی و قابلیت تبدیل شدن ایده به برنامه داوری می‌شوند. معیار داوری اپلیکیشن‌های ارسال شده نیز استراتژی محتوای نرم افزار، طراحی رابط کاربری(UI) و تجربه کاربری(UX)، عملکرد و اثربخشی خواهد بود.
 
پس از پایان زمان ارسال برنامه‌ها و ایده‌ها، بررسی اولیه بر روی آن‌ها انجام شده و آثار واجد شرایط به مرحله بعد راه خواهند یافت. در این مرحله، داوران بررسی‌های لازم را با توجه به معیارهای در نظر گرفته شده انجام می‌دهند و آثار برگزیده جهت پیاده‌سازی و بهره‌برداری در گردهمایی اربعین حسینی(ع) انتخاب خواهند شد.
 
کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی arbaeen.irancell.ir ممکن است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.