تلفن همراه

گوشی

September 12, 2016
14:42 دوشنبه، 22ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79764

گوشی‌ های پیکسل گوگل احتمالا به پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهند بود

شرکت گوگل در آینده‌ای نزدیک از گوشی‌های هوشمند جدید خود با نام‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال رونمایی خواهد کرد. جدیدترین شایعات حکایت از آن دارند که این گوشی‌ها به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهند شد.
 
همان طور که می‌دانید احتمالا تنها یک ماه تا زمان معرفی گوشی‌های هوشمند جدید گوگل با نام‌های Pixel و Pixel XL فاصله داریم. تاکنون شایعات بی‌شماری پیرامون این گوشی‌ها منتشر شده است. اما جدیدترین خبری که از نسل جدید گوشی‌های گوگل منتشر شده است، حکایت از آن دارد که این گوشی‌ها احتمالا نخستین دستگاه‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ خواهند بود که در ایالات متحده عرضه می‌شوند.
 
البته این تراشه پیش از این به همراه گوشی هوشمند زنفون ۳ دلوکس ایسوس وارد بازار شده است، اما در حال حاضر گوشی یاد شده به صورت انحصاری برای بازار تایوان عرضه شده است. گوشی دیگری نیز که احتمالا به جدیدترین تراشه‌ی بالارده‌ی کوالکام مجهز خواهد بود، گوشی معرفی نشده‌ی شیائومی می 5 اس است که در خصوص عرضه‌ی این دستگاه نیز در بازار آمریکا تردید‌هایی وجود دارد.
 
به گفته‌ی دیوید روداک از وب‌سایت اندرویدپلیس، گوشی‌های پیکسل گوگل نخستین نمونه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ در بازار ایالات متحده خواهند بود. اگر این موضوع در صورت صحت داشتن، می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران گوشی‌های نکسوسی باشد.
 
از مشخصات احتمالی دیگر گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، می‌توان به مواردی همچون حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و صفحات نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی و ۵.۵ اینچ QHD اشاره کرد. گوشی‌های پیکسل گوگل احتمالا به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید ۷.۱ نوقا عرضه خواهند شد که شامل بهبودهایی نسبت به نسخه‌ی ۷.۰ از این سیستم عامل است. آخرین گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارند که گوگل گوشی‌های پیکسل و پیکسل را طی رویدادی در تاریخ ۱۳ مهر رونمایی خواهد کرد و پیش‌سفارش آنها نیز از همان روز آغاز خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.