تلفن همراه

گوشی

September 15, 2016
9:52 پنجشنبه، 25ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79834

اچ تی سی ۳۰ شهریور دو گوشی از سری دیزایر معرفی می‌کند

کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد در روز ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) دو گوشی‌ هوشمند جدید از سری دیزایر معرفی کند.
 
HTC 10 در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‌های‌هوشمند عرضه شده به بازار محسوب می‌شود. این محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و مشخصات فنی آن نیز بسیار خوب است. علاوه بر این دستگاه یاد شده از دوربین بسیار خوبی بهره می‌برد. اگر اچ‌تی‌سی بخواهد مجددا در بازار گوشی‌های هوشمند به رقابت جدی با بزرگان این حوزه بپردازد علاوه بر ا‌چ‌تی‌سی ۱۰ باید چند گوشی‌هوشمند دیگر را نیز معرفی کند. چرا که فروش این شرکت در چند سال اخیر چندان چشمگیر نبوده است. این کمپانی تایوانی به دنبال روش‌هایی است تا از طریق آن شرایط کنونی خود را تغییر دهد.
 
گفته می‌شود که هم اکنون مدتی است، اچ‌تی‌سی خود را برای رویداد ۲۰ سپتامبر آماده می‌کند و بسیاری بر این باورند که گوشی‌هوشمند دیزایر ۱۰ پرو در رویداد یاد شده معرفی خواهد شد. اما بر اساس گزارشی جدید احتمال دارد در این رویداد شاهد معرفی دو گوشی‌هوشمند از کمپانی مورد بحث باشیم. در ادامه‌ی این مطلب با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات شایعه شده در مورد دو محصول یاد شده داشته باشیم.
 
بنا به اعلام اکونامیک دیلی نیوز (EDN)، شرکت اچ‌تی‌سی در روز ۳۰ شهریور از دو گوشی‌هوشمند رونمایی می‌کند که این دو دستگاه دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ لایف‌استایل نام دارند. یکی از این دو محصول یک گوشی رده بالا بوده و مدل دیگر نیز یک دستگاه میان‌رده است. بر اساس آنچه تا کنون اعلام شده گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو از نمایشگری ۵.۱ اینچی با کیفیت QHD بهره خواهد برد و حافظه رم آن نیز ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی ذخیره‌سازی این محصول نیز ۳۲ گیگابایت خواهد بود.
 
پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۸۲۰ بوده که شامل ۴ هسته پردازشی است. همانطور که احتمالا می‌دانید این پردازنده از نوع ۶۴ بیتی است. علاوه بر آنچه اشاره شد این محصول مجهز به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی است. اما از سوی دیگر گوشی HTC Desire 10 Lifestyle نمایشگری ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p خواهد داشت و حافظه رم این محصول نیز دو گیگابایت است. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای گوشی یاد شده هم ۳۲ گیگابایت اعلام شده است. پردازنده‌ی این محصول اسنپدراگون ۴۰۰ بوده که شامل چهار هسته پردازشی است. بد نیست اشاره کنیم که چیپ‌ست یاد شده از نوع ۳۲ بیتی است. نکته دیگری که ذکر آن در اینجا ضروری به نظر می‌رسد این است که دو گوشی هوشمند مذکور از سنسور اثر انگشت نیز بهره خواهند برد و در این شرایط این دو دستگاه اولین گوشی‌های سری دیزایر تلقی می‌شوند که از چنین قابلیتی برخورداراند.
 
گوشی هوشمند دیزایر ۱۰ لایف استایل یک دستگاه اقتصادی منطقی به نظر می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود که اچ‌تی‌سی قیمت مناسبی را برای آن تعیین کند. اما در حال حاضر هیچ‌کس نمی‌تواند در مورد گوشی‌هوشمند دیزایر ۱۰ پرو اظهار نظر کند. اما با این حال گفته می‌شود که مشخصات فنی این محصول به گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی ۱۰ شباهت دارد. تنها تفاوت این دو دستگاه در این است که HTC 10 در مدل ۶۴ گیگابایتی نیز به بازار عرضه شده و نمایشگر آن هم کمی بزرگ‌تر (۵.۲ اینچ) است. با این وجود به احتمال زیاد با دو گوشی مختلف یکی رده بالا و دیگری میان‌رده، مواجه خواهیم بود برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است کمی صبر کنیم تا جزئیات بیشتری درباره‌ی این دو دستگاه توسط کمپانی HTC اعلام شود.
 
نظر شما در این مورد چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.