تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 17, 2016
7:26 شنبه، 27ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79855

بازدید وزیر ارتباطات از اریکسون سوئد/ یک قرن فعالیت اریکسون در بازار ایران

در این دیدار مدیرعامل شرکت اریکسون در دیدار با وزیر ارتباطات ایران گفت: این شرکت بیش از یک قرن است که فعالیت خود را در بازار ایران در زمینه مخابرات و ارتباطات آغاز کرده است و ایران یکی از طرف های مورد اعتماد این شرکت است.
 
محمود واعظی در بازدید از اریکسون بر گسترش همکاری با این شرکت با توجه به ظرفیت های داخلی، انتقال تکنولوژی و تولید محتوای بومی در ایران تأکید کرد.
 
محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری که به دعوت از مقامات سوئدی در استکهلم به سر می برد از شرکت اریکسون بازدید کرد..
 
در این دیدار مدیرعامل شرکت اریکسون ضمن گزارشی از تاریخچه و فعالیت های این شرکت به وزیر ارتباطات کشورمان اظهار کرد: این شرکت بیش از یک قرن است که فعالیت خود را در بازار ایران در زمینه مخابرات و ارتباطات آغاز کرده است و ایران یکی از طرف های اصلی و مورد اعتماد این شرکت به حساب می آید.
 
وی همچنین ضمن تمجید از پیشرفت های ایران در حوزه الکترونیک و ICT بیان کرد: اریکسون مایل است تا در زمینه های مختلف تکنولوژی از جمله شبکه موبایل و اینترنت و تبادل داده با زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و همچنین اپراتورهای ایران همکاری لازم را به وجود بیاورد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری ایران نیز در این دیدار ضمن اشاره به برنامه های وزارت ارتباطات و سیاست های دولت در توسعه فناوری های نوین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: علیرغم پیشرفت های چشمگیر در این حوزه، نیازهای جامعه نیز رو به افزایش است و به این ترتیب سرمایه گذاری در این صنعت توسط بخش خصوصی و دولتی با استفاده از تکنولوژی های نوین نیاز اساسی جامعه رو به رشد ایران است.
 
وی همچنین با اسقبال از ادامه همکاری ایران با شرکت های خارجی فعال در این حوزه بیان کرد: اریکسون همواره یکی از این شرکت ها بوده است که برای ادامه همکاری ابتدا باید به نیازها و ظرفیت های بازار ایران و بعد از آن باید به مساله بومی سازی و تولید نرم افزار و سخت افزار بومی توجه کرد.
 
واعظی افزود: عملیاتی کردن این مهم با انتقال تکنولوژی ، حمایت های مالی و بانکی و همچنین سرمایه گذاری مشترک امکانپذیر خواهد بود.
 
وی در پایان ضمن اعلام آمادگی و حمایت از این همکاری ها بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های سفر نخست وزیر سوئد به تهران ظرف چند ماه آینده امیدواریم بتوانیم با هماهنگی دولت سوئد ای همکاری ها را نهایی و اجرا کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.