تلفن همراه

گوشی

September 17, 2016
17:58 شنبه، 27ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79866

تماشا کنید/ مدیر سامسونگ الکترونیکس آمریکا در رابطه با مشکل باتری گلکسی نوت 7: متأسفیم

حتی کسانی که پیگیر صنعت موبایل یا به طور کلی دنیای فناوری نیستند نیز احتمالاً تا کنون در جریان خبر فراخوان سامسونگ برای تعویض تلفن های هوشمند نوت 7 قرار گرفته اند. نزدیک به ۱۰۰ دستگاه از این مدل تلفن هوشمند تا کنون فقط در ایالات متحده منفجر شده اند. میلیون ها دستگاه از این تلفن هوشمند در حال حاضر در دست خریداران است و اکثریت دارندگان آن از خاموش کردن و بازگرداندن تلفن های هوشمند گلکسی نوت 7 خود به سامسونگ خودداری می کنند. همین امر باعث می شود احتمال صدمات مالی و جسمانی بیشتر در آینده قابل توجه باشد.
 
امروز تیم بکستر، رهبر و مدیر ارشد عملیات شرکت سامسونگ الکترونیکس آمریکا شخصاً خطاب به مردم و دارندگان تلفن های هوشمند نوت 7 عذرخواهی کرد و از همه خواست دستگاه نوت ۷ خود را خاموش کنند.
 
بکستر در پیام عذرخواهی خود با ناراحتی می گوید: «کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا (CPSC) برای تنظیم، تسهیل و اجرای برنامه ای جهت محافظت از کاربران آمریکایی، با ما همکاری تنگاتنگی داشته است. ما خریداران نوت 7 را از نقص احتمالی باتری تلفن های هوشمند نوت 7 مطلع کرده ایم، سپس دستورالعملی جهانی برای توقف سریع فروش این دستگاه منتشر ساختیم. ما تا این تاریخ، ۱۳۰ هزار دستگاه نوت 7 را تعویض کرده ایم که شروع سریع و معناداری است».
 
گفتنی است در حال حاضر بیش از یک میلیون دستگاه نوت 7 فقط در آمریکا فعال است.
 
بکستر در ادامه ی سخنان خود می افزاید: «ما تا تعویض آخرین دستگاه نوت 7 موجود در بازار، به اقدامات خود در جهت اصلاح شرایط به وجود آمده ادامه می دهیم». او همچنین با درخور دانستن فرایند تعویض مذکور برای مشکل جاری افزوده است: «با صراحت می گویم دستگاه های نوت 7 با باتری جدید ایمن هستند … این امر توسط یکی از متخصصین شناخته شده و مستقل باتری های لیتیومی تأیید شده است».
 
بکستر سپس خطاب به باقی دارندگان تلفن هوشمند نوت 7 یعنی اکثریتی که علیرغم مشکلات به وجود آمده کماکان در حال استفاده ی مستمر از دستگاه خود هستند گفت: «اگر هنوز نسبت به تعویض دستگاه نوت 7 خود اقدام نکرده اید، لطفاً، لطفاً، آن را خاموش کنید و به ما بازگردانید».
 
او خطاب به کسانی که تنها وسیله ی ارتباطی شان همین دستگاه نوت 7 است نیز اظهار داشته انتظارشان طولانی نخواهد بود. بکستر گفته است: «دستگاه های جدید نوت 7 حداکثر تا روز چهارشنبه ی آتی برای تعویض در دسترس قرار خواهند گرفت».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.