تلفن همراه

گوشی

September 24, 2016
19:05 شنبه، 3ام مهرماه 1395
کد خبر: 80046

سامسونگ به فروش نوت ۷ در سراسر دنیا ادامه می‌دهد

سامسونگ می‌خواهد فروش نوت ۷ را در ایالات متحده آمریکا از اوایل آبان‌ماه از سر بگیرد. اما درمورد سایر مناطق چطور؟ فعلا فقط می‌دانیم که اروپایی‌ها هم با یک ماه اختلاف تا اواخر آبان می‌توانند گلکسی نوت ۷ را از فروشگاه‌ها بخرند اما یک مقام رسمی سامسونگ گفته است: «ما کاملا امیدواریم که نوت ۷ تا اواخر ماه نوامبر در سراسر دنیا در دسترس باشد. دست‌کم این اتفاق باید تا آخر پاییز بیفتد.»
 
سامسونگ: ما کاملا امیدواریم که نوت ۷ تا اواخر ماه نوامبر در سراسر دنیا در دسترس باشد.
با این وجود اولین کشوری که سامسونگ برای عرضه‌ی نوت ۷ در آن برنامه دارد، کره‌ی جنوبی است. نوت ۷ قرار است دوباره معرفی شود و عرضه‌ی آن از ۷ مهرماه در کره جنوبی شروع می‌شود. البته این موضوع می‌تواند مشکلاتی را هم به دنبال داشته باشد؛ چرا که تعدادی از خریداران نوت ۷ در کره مهلت پایانی برای تعویض دستگاه‌شان را از دست داده‌اند و باید برای تعویض دستگاه مشکل‌دارشان با یک دستگاه جدید و مطمئن اقدام کنند. از آن‌جا که در راستای حفظ حقوق مشتریان و امنیت آن‌ها برای تعیین زمان تعویض نوت ۷ از سوی دولت نظارت وجود دارد، این امکان هم بر جاست که فروش نوت ۷ در تداخل با تعویض دستگاه‌های قبلی دچار مشکل شود.
 
همه‌ی این شرایط درمورد کشورهای اروپایی هم وجود دارد اما مساله‌ی زمان چیزی است که مقامات سامسونگ قول داده‌اند، دردسری درست نخواهد کرد. آن‌ها می‌گویند تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی به مساله‌ی تعویض و رسیدگی به دستگاه‌های مشکل‌دار (نوت ۷) سرو سامان می‌دهند و در سال ۲۰۱۷ تنها دستگاه‌های نوت ۷ سالم در بازار و در دست مردم وجود خواهند داشت.
 
همچنان که پیش از این اخبارش را منتشر کرده بودیم، گوشی‌های نوت ۷ در سری جدیدشان دارای آیکون باتری سبزرنگ هستند تا خیال کاربر را از سالم بودن باتری راحت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.