تبلت

تلفن همراه

September 27, 2016
18:53 سه شنبه، 6ام مهرماه 1395
کد خبر: 80148

به همراه اسپیکر پیشرفته Harman Kardon و ایرفون حرفه ای AKG؛ تبلت پرچمدار MediaPad M3 هواوی رونمایی شد

چندی پیش شرکت هواوی، تبلت پرچمدار جدید خود را با نام MediaPad M3 با اسپیکرهای فوق العاده ی شرکت بین المللی HARMAN در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد. 
همکاری بین هواوی و هارمن و بهره گیری از تخصص این برند، یک تجربه مثال زدنی و غیرقابل انکار را در زمینه صدای اسپیکر تبلت ها به ارمغان آورده است.
 
 ریچارد یو، رییس اجرایی هواوی در این باره می گوید: اسپیکرهای HARMAN حجم صدایی که یک تبلت می تواند داشته باشد را کاملا متحول کرد و با این کیفیت صدا هواوی ثابت کرد که همجنان به انتظارات هواداران خود متعهد است. 
همچنین شرکت AKG به طور اختصاصی برای MediaPad M3 ایرفونی با نام AKG H300 طراحی کرده است که این Earphone تجربه صدای متفاوتی از موسیقی را از رنج صدای ریز کریستالی تا صدای بم عمیق برای دوستداران و عاشقان موسیقی به ارمغان می آورد. 
 
رییس اجرایی شرکت هارمن اینترنشنال با بیان کردن اینکه ما تجربه تاریخی طولانی کار با برندهای بزرگ مانند هواوی را داریم ،می گوید: برندهای افسانه ای مانند Harman Kardon و AKG تا کنون خلاقیت های مهمی را در دهه های مختلف معرفی کرده اند و ما با معرفی MediaPad M3  روند خلاقیت ها را ادامه می دهیم. 
 
بر اساس این گزارش، صفحه نمایش 8.4 اینچی تبلت پرچمدار هواوی تصاویر را شفاف تر و با جزییات بیشتری نسبت به تبلت های حرفه ای بازار نمایش خواهد داد. همچنین فناوری ClariVu3.0 در صفحه نمایش این محصول نور آبی مضر برای چشم را فیلتر خواهد کرد. نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز در تبلت 82 درصد است. 
گفتنی است تبلت MediaPad M3 مجهز به پردازنده هشت هسته ای Kirin 950 و سنسور اثر انگشت  است. همچنین با باطری 5100 میلی آمپری این تبلت می توانید تا 11 ساعت فیلم Full HD و تا شش ساعت بازی سه بعدی و 45 ساعت موسیقی پخش کند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.