اپراتورها

تلفن همراه

September 29, 2016
8:11 پنجشنبه، 8ام مهرماه 1395
کد خبر: 80186

همراه اول گوشی جدید با قابلیت پشتیبانی از نسل سوم را عرضه کرد

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: گوشی جدید همراه اول که قابلیت پشتیبانی از نسل سه و چهار تلفن همراه را دارد، عرضه شد.
 
مدیرعامل همراه اول در مراسم رونمایی از این گوشی یادآوری کرد هنگام ارایه مجوز رسمی نسل 3 و 4 در اسفندماه 1393، همه گوشی های هوشمند، از نسل3 و فقط 2 تا 3 درصد این نوع گوشی ها از نسل4 پشتیبانی می کردند. 
 
«وحید صدوقی» ادامه داد: برنامه همراه اول در آن زمان توسعه نسل3 اینترنت همراه بود اما اکنون با توجه به اینکه بیش از 15 درصد گوشی های مشترکان همراه اول نسل 4 را پشتیبانی می کنند و این روند رو به رشد است، توسعه نسل 4 و حمایت از باندلینگ گوشی های هوشمندی که این نسل را پشتیبانی می کنند، از اولویت های همراه اول است.
 
صدوقی گفت: اکنون هفت هزار و600 سایت نسل 3 و 4 در کشور راه اندازی شده است و تا مردادماه سال آینده 900 شهر زیرپوشش اینترنت نسل چهارم (LTE) قرار می گیرد.
مدیرعامل همراه اول اضافه کرد: مدل جدید گوشی که امروز رونمایی شد، نسل 4 و 4.5 را پشتیبانی می کند و بزودی در فروشگاه های همراه اول به فروش می رسد.
 
** اهدای پیراهن تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به مدیرعامل همراه اول 
در مراسمی که در سالن همراه اول در نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2016 برگزار شد، مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز و نماینده باشگاه استقلال پیراهن شماره 711 تیم های خود را به مدیرعامل همراه اول اهدا کردند.
 
صدوقی در این مراسم گفت: اپراتور اول افزون بر تیم های باشگاهی، حامی تیم های ملی فوتبال، والیبال، شطرنج و… است و در حال مذاکره با فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای نیز هست تا بتواند از ورزش پهلوانی نیز حمایت کند. 
 
همراه اول از طریق سامانه 3090 از تیم های باشگاهی استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز، حمایت می کند. 
نمایشگاه ایران تلکام 2016 عصر امروز به کار خود پایان می دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.