رگولاتوری

سراییان به مدیران ستاد و استانی تاکید کرد: نظام پرداخت پاداش بر اساس مدیریت عملکرد سازمانی قرار می گیرد

منبع: شرکت مخابرات ایران
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، بر ضرورت اجرای مدیریت عملکرد سازمانی و ارزیابی عملکردکارکنان به عنوان یکی از اساسی ‏ترین ابزارهای ایجاد انگیزه در سازمان و محرک تحقق اهداف سازمانی تاکید کرد.
 
سراییان به تمامی مدیران ستادی و استانی گفت: با توجه به برنامه‏ تحول و توسعه‏ شرکت مخابرات ایران برای محقق کردن اهداف عالی ره‏ نگاشت، شرکت مخابرات ایران به منظور بهبود عملکرد سازمانی باید با روش های خلاقانه ، جبران خدمت عادلانه و مبتنی بر عملکرد را به شیوه‏های نوین با هدف ایجاد انگیزه در همکاران اجرایی نماید. بر همین اساس در آینده ای نزدیک، نظام پرداخت پاداش بر اساس اجرای مدیریت عملکرد سازمانی قرار می گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه  مدیران با اجرای صحیح و اصولی مدیریت عملکرد سازمانی و ارزیابی عملکردکارکنان  می توانند به بهبود عملکرد سازمانی کمک کنند اظهار داشت : با عملکرد مناسب در شرکت ، جبران خدمت نیز با کیفیت بالاتری انجام شده و این حلقه‏ ارزش ‏افزا بهبود مستمر سازمان را در پی خواهد داشت.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه همه کارکنان باید در فضایی عادلانه و شایسته سالارانه، انگیزه‏ کار و تلاش را با هدف اعتلای سازمانی و فردی داشته باشند، گفت: در معاونت منابع انسانی ، سیستم ارزیابی و مدیریت عملکرد باید به گونه‏ ای جامع و فراگیر، تمامی ابعاد عملکردی، پتانسیل‏  و توانمندی های  همکاران را در نظر بگیرد و علاوه بر جبران خدمت، رفاهیات و پاداش، در جهت ارتقای شغلی کارکنان نیز گام بر دارد.
 
وی همچنین افزود: مدل تعریف اهداف و برنامه‏ های عملکردی  که با توجه به وظایف و نقش کارکنان در راستای ره‏ نگاشت تدوین و ابلاغ شده ، ضروری است ، توسط مدیران و معاونان مدیر عامل در شرکت مخابرات ایران و همزمان توسط تمامی مدیران در مخابرات استانها آغاز شده و به صورت سلسله ‏مراتبی تا آخرین سطوح سازمان تسری یابد.
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرای صحیح این نظام، ضمن تحقق اهداف شرکت زمینه های لازم جهت ایجاد انگیزه و توسعه کارکنان فراهم شود.

​​