اپراتورها

تلفن همراه

October 3, 2016
11:27 دوشنبه، 12ام مهرماه 1395
کد خبر: 80286

هیچ‌یک از بسته‌های اینترنت رایتل حذف نشده‌اند/ بسته‌های ترکیبی متنوع جدید تا پایان مهرماه عرضه خواهد شد

رایتل با تکذیب حذف برخی از بسته‌های اینترنت اعلام کرد نه تنها هیچ‌یک از بسته‌ها حذف نشده است بلکه بسته‌های جدید برای پوشش نیاز تمامی مشترکین به فهرست بسته‌های رایتل اضافه شده است.
 
این اپراتور اعلام کرد از بسته‌های تشویقی پیشین هیچ کدام برای فصل پاییز حذف نشده است.
براساس این گزارش رایتل همواره در تلاش است تا با اضافه کردن بسته‌های متنوع شرایطی فراهم آورد تا مشترکین قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند و بسته انتخابی پاسخگوی نیازشان باشد.
براساس این خبر: خانوده دکا نیز همچنان در سبد محصولات رایتل وجود دارد و مشترکین اعتباری می‌توانند با فعال‌سازی بسته مورد نظر خود از امکان مکالمه و پبامک درون شبکه نامحدود، ماهانه با پرداخت تنها 5 هزار تومان برخوردار شوند.
 
همچنین بسته های استثنایی خانواده بی نهایت برای مشترکین دایمی نیز برای اولین بار در کشور از سوی رایتل ارایه شده است که مشترکین دایمی رایتل می‌توانند با فعال‌سازی هر یک از این بسته‌ها با توجه به نیاز خود در هزینه ارتباطات خود به صورت چشم‌گیر صرفه جویی کنند.
 
این خبر می‌افزاید: رایتل در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب برای مشترکین خود که تمایل به صرفه‌جویی در هزینه‌های تماس صوتی با مشترکین اپراتورهای دیگر را دارند نیز بسته مکالمه صوتی برون و درون شبکه 500 دقیقه ای با قیمت 17 هزار تومان و با تخفیف 60 درصدی را برای اولین بار در کشور ارایه کرده است.
 
شایان ذکر است بسته های ترکیبی جدید نیز تا پایان مهرماه به بسته‌های فعلی اضافه خواهد شد تا نیازهای اقشار با هزینه کرد ارتباطی کمتر را نیز تامین کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.