اپراتورها

تلفن همراه

October 6, 2016
12:53 پنجشنبه، 15ام مهرماه 1395
کد خبر: 80379

فرصت ۱۵ روزه برای اهدای اپلیکیشن به زائران اربعین حسینی

یکی از اپراتورهای ارتباطی کشور همگام با حرکت خودجوش و جهانی سالانه مسلمانان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، مسابقه‌ای برای اهدای اپلیکیشن‌های خوش ایده به زائران اباعبدالله الحسین(ع) استارت زد.
 
راهپیمایی عظیم ارادتمندان و دلباختگان امام حسین(ع) در ایام اربعین به سمت سرزمین عشق، هر ساله جلوه‌ای باشکوه از حرکت مسلمانان شیعه را در جهان به نمایش می‌گذارد.
 
حضور پرشور و میلیونی مسلمانان و جهان تشیع در بزرگداشت اربعین حسینی ‏بیانگر و نشان دهنده عشق، دلدادگی و ارادت امت بزرگ اسلامی به امام سوم شیعیان حضرت سیدالشهدا(ع) و ‏72 یار باوفای ایشان ‏است.
 
این امر می‌طلبد تا پیام همیشه ماندگار عاشورای حسینی که همان دفاع از مظلومان در برابر استکبار و ظالمان جهان ‏و ندای آزادی‌خواهی الهی است در گوش جهانیان طنین‌انداز شود.
 
تمامی شیعیان دنیا به تبعیت از این حرکت خودجوش و مردمی، سعی در مشارکت به انحای مختلفی در این راهپیمایی بی‌نظیر برای ‏پاسداشت و زنده نگاه داشتن نهضت حسینی دارند.
 
تمرکز رسانه‌های ضداسلامی بر نگاه گذرا به این رویداد بی‌بدیل در سال، باعث شده تا مسلمانان حاضر در این جمع میلیونی هر یک با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی به پوشش سریع و جامع لحظه لحظه این رویداد بپردازند.
 
دولت‌های اسلامی هم با تلاش دست جمعی سعی در برآورده کردن نیازهای ارتباطی مربوط به این رویداد عظیم دارند تا پیام عاشورا و نهضت حسینی بیش از پیش به ساکنان این کره خاکی منتقل شود.
 
امسال هم مسئولان اجرایی کشور در ستاد اربعین با هماهنگی که بین اپراتورهای ارتباطی داخلی و عراقی داشتند، وعده ارائه اینترنت به تمامی زایران اربعین حسینی در مسیر کربلا را داده‌اند.
 
هر کدام از فعالان حوزه ارتباطی هم برنامه‌های خاص خود را برای استقبال از این رویداد گسترده جهانی دارند.
 
مسابقه انتخاب بهترین اپلیکیشن برای زایران کربلای معلی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده‌ای است که با هدف تسهیل زیارت کربلای معلی و رفع نیازهای شرکت کنندگان در این فریضه دینی استارت خورده است.
 
برنامه‌نویسی اربعین درصدد است تا ایده‌های خوب در راستای راهپیمایی میلیونی زایران کربلای معلی را به برنامه‌های کاربردی تبدیل کند.
 
پس از ثبت ایده‌ها و برنامه‌ها در سایت تدارک دیده شده برای این مسابقه توسط اپراتور دوم ارتباطی کشور، پذیرفته‌شدگان علاوه بر برخورداری از اجر معنوی کمک به تسهیل زیارت کربلای معلی، از حمایت این شرکت در جهت تجاری‌سازی و بهره‌برداری از ایده‌ها و برنامه‌های ارائه شده در ایام اربعین حسینی امسال نیز بهره‌مند خواهند شد.
 
علاقه‌مندان تا 30 مهر ماه فرصت دارند تا در این مسابقه با اهداف زیر شرکت کنند:
 
• نیازسنجی از شرکت کنندگان در مراسم معنوی زیارت کربلای معلی و ارایه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه متناسب با این نیازها
 
• بسترسازی جهت توسعه ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به زائران و مجاوران
 
• حمایت مالی و معنوی از آثار برگزیده در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.