تلفن همراه

گوشی

October 8, 2016
16:47 شنبه، 17ام مهرماه 1395
کد خبر: 80418

بیش از یک سوم طرفداران سامسونگ دیگر به سراغ این برند نمی روند

علی رغم بحران گلکسی نوت 7، درآمد سه ماهه سوم سامسونگ در سال 2016 فراتر از پیش بینی ها بود، که دلیل اصلی آن را باید در دیگر بخش های کسب و کار این کمپانی عظیم جستجو کرد. با این حال، خبرهای بدی نیز در راهند. تحلیلگران می گویند عواقب آتش بازی نوت 7 در درازمدت برای شرکت مورد بحث بسیار سنگین خواهد بود.
 
اگرچه سامسونگ سریعاً فبلت های معیوب را از بازار جمع آوری کرده و آنها را با نسخه های سالم جایگزین نمود، اما این سلسله وقایع باعث از بین رفتن اعتماد کاربران و طرفداران به این برند شده و بخش قابل توجهی از آنها قصد دارند کمپانی مذکور را تنها بگذارند.
 
در همین راستا شرکت Branding Brand که در زمینه راهکارهای تجارت الکترونیک سرآمد است، پژوهشی را به صورت آنلاین انجام داده تا تأثیر انفجارهای پی در پی نوت 7 را ارزیابی کند. این تحقیق بین 1000 نفر از خریداران و مالکین دیوایس های سامسونگ انجام شد.
 
در بین شرکت کنندگان در تحقیق فوق، 34 درصد از آنها اعلام کردند دیگر هیچ موبایلی از این شرکت نخواهند خرید. گفتنی است 81 درصد این افراد همواره یکی از محصولات سامسونگ یا دیگر دیوایس های اندرویدی را در اختیار داشته اند.
 
اما نکته مهم این است که نظرسنجی مذکور قبل از سرایت نقص باتری به نوت 7 های سالم و جدید انجام شده، و با توجه به اینکه احتمال می رود به زودی شاهد فراخوان مجدد و جمع آوری فبلت های پرچمدار سامسونگ از بازار باشیم، انتظار می رود آمارهای آتی بسیار بدتر از این باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.