اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 18, 2016
8:27 سه شنبه، 27ام مهرماه 1395
کد خبر: 80603

آغاز همکاری ودافون و های‌وب در ایران

همکاری این شرکت با شرکت ودافون، یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی دنیا آغازشده است.
 های‌وب یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌کننده خدمات دسترسی به اینترنت در بسترهای مختلف در کشور است. 
ودافون یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی دنیا است که دامنه‌ای از خدمات شامل: صوت، پیامک، دیتا و خدمات ارتباطی ثابت را ارائه می‌نماید. ودافون دارای اپراتوری موبایل در ۲۶ کشور دنیا و دارای مشارکت با ۵۲ شبکه موبایل و اپراتوری باند پهن ثابت در ۱۷ کشور است. این شرکت تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ دارای ۴۶۵ میلیون مشترک موبایل و ۱۳.۷ میلیون مشترک باند پهن ثابت بوده است.
 
1111.PNG
به نقل از روابط عمومی های‌وب، این مشارکت دربردارنده بهره‌گیری های‌وب از توان فنی و تخصصی ودافون به‌صورت انحصاری در بازار ایران است و های‌وب می‌تواند محصولات و خدمات ودافون را در بازار ایران عرضه نماید و به مشتریان بین‌المللی این شرکت در صورت ورود به ایران خدمات ارائه نماید.
 
ارائه پلتفرم اینترنت اشیاء ودافون که در ۴۸ کشور دنیا در حال بهره‌برداری است ازجمله بخش‌های دیگر این مشارکت محسوب می‌شود.
 سید ایمان میری مدیرعامل های‌وب می‌گوید: این مشارکت در ادامه برنامه‌های های‌وب برای ارائه خدمات جامع مخابراتی که دربرگیرنده خدمات موبایل از طریق پروانه MVNO و خدمات ثابت از طریق پروانه FCP خواهد بود. امیدواریم این همکاری به های‌وب کمک نماید تا از طریق بهره‌گیری از دانش روز و استانداردهای جهانی، خدمات باکیفیت ارتباطی و مخابراتی را در اختیار مشتریان خویش قرار دهد و سرویس‌های نوین مخابراتی همچون اینترنت‌اشیاء (IOT) و خدمات ماشین با ماشین (M2M) را به‌صورت تجاری در کشور عرضه نماییم.
 
پوشش سراسری زیرساخت مخابراتی های‌وب در اقصی‌نقاط کشور این شرکت را در آینده به یکی از برترین شرکت‌های مخابراتی کشور ازنظر پوشش جغرافیایی تبدیل خواهد نمود که این موضوع به‌خصوص برای بخش تجاری و سازمانی می‌تواند مزیتی بزرگ برای دریافت خدمات یکپارچه کشوری باشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.