تلفن همراه

گوشی

October 24, 2016
19:28 دوشنبه، 3ام آبانماه 1395
کد خبر: 80775

سامسونگ رویکرد جدیدی را برای تبلیغ محصولاتش در چین به کار می گیرد

سامسونگ طی همکاری با کمپانی Mirriad که در حوزه فناوری های تبلیغاتی فعالیت دارد، و وب سایت پخش ویدیوی Youku که جایگزین یوتوب در چین به شمار می رود، راهکار نوینی را برای تبلیغ و بازاریابی محصولاتش در این کشور اتخاذ کرده است.
 
شرکت Mirriad قادر است نشان های تجاری یا محتوای تصویری را طی عملیات پردازش ثانویه، وارد ویدیوهای مختلف نماید، مثلاً بطری نوشیدنی با برند مورد نظر را روی یک میز قرار دهد، یا بیلبوردی تبلیغاتی را در قسمتی از پس زمینه ویدیو جایگذاری نماید.
 
طی همکاری این شرکت ها با سامسونگ در یکی از ویدیوهای منتشر شده روی وب سایت Youku می بینیم هنگامی که دو فرد حاضر در ویدیو سوار بر پله برقی مترو می شوند، بیلبوردی با معرفی موبایل Galaxy C نیز در کادر خودنمایی می کند.
 
در همین رابطه «مارک پاپکویچ» مدیرعامل Mirriad می گوید مردم از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی در تلویزیون و شبکه های کابلی خسته شده اند. بنابراین نیاز به استفاده از راهکار جدید برای بازاریابی که ملموس تر و هدفمند تر باشد، کاملاً احساس می گردد.
 
ظاهراً سامسونگ علاوه بر موبایل ها، چنین رویکردی را در مورد لوازم خانگی همچون تلویزیون و دستگاه های تصفیه هوا نیز به کار بسته. البته هنوز مشخص نیست آیا این سبک بازاریابی در درازمدت به افزایش فروش و نتیجه مطلوب منجر خواهد شد یا خیر.
 
گفتنی است شرکت Mirriad از پشتیبانی سرمایه گذارانی همچون Unilever Ventured و IP Group برخوردار بوده و در حال حاضر به مذاکره با کمپانی های مطرح آمریکایی می پردازد تا از روش پردازش ثانویه ویدیوها برای اهداف تبلیغاتی در ایالات متحده نیز بهره گیرد.
 
همچنین لازم است بدانید وب سایت Youku چندی قبل به قیمت 4 میلیارد دلار توسط غول تجاری چین یعنی هلدینگ علی بابا خریداری شد، و اکنون یکی از پربازدیدترین پلتفرم های انتشار محتوای ویدیویی در کشور مورد بحث به شمار می رود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.