سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 25, 2016
13:11 سه شنبه، 4ام آبانماه 1395
کد خبر: 80784

سفر به سرزمین های شمالی با مجموعه Cerberus Arctic ایسوس

شرکت ایسوس به عنوان یکی از پیشگامان حوزه تجهیزات سخت افزار کامپیوتری، مجموعه ای جدید از سری تجهیزات گیمینگ Cerberus را معرفی کرد. این سری جدید که با رنگ سفید عرضه می شود، از لحاظ سخت افزاری مشابه و بهینه شده سری مشکی رنگ و رایج Cerberus است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت:
 
CERBERUS (3).jpg
کیبورد Cerberus Arctic
این کیبورد مخصوص بازی با طراحی ارگونومیک، ضد آب و با نورپردازی زیبا، دارای 12 کلید مجزا جهت ذخیره کلیدهای ماکرو است. همچنین پوشش زیرین آن نیز از لغزش روی میز جلوگیری می کند و کار را برای گیمرها آسان تر می کند. برای سطح تماس دکمه ها هم مانند سری قبل از پلیت SECC استفاده شده است تا دوام بالای آنها تضمین شود. همچنین دو پروفایل متفاوت و قابل برنامه ریزی نیز وجود دارد که برای برنامه ریزی کارایی و کاربرد دکمه ها، دیگر نیازی به نصب نرم افزار جانبی نیست.
 
CERBERUS (1).jpg
ماوس Cerberus Arctic
طراحی سازگار با هر دو دست از ویژگی های اصلی این ماوس است. دقت 2500 dpi آن با قابلیت انتخاب و شخصی سازی 4 سطح مختلف از دقت، به سادگی می تواند جوابگوی نیاز گیمرها باشد. همچنین با تقویت کلیدهای ماوس، دوام آن تا 20 میلیون کلیک برای هر دکمه بهینه شده است.
 
CERBERUS (5).jpg
ماوس پد Cerberus Arctic
این ماوس پد نیز از مواد پارچه ای درشت بافت تولید شده و با دوردوزی محکم، کفی مخصوص ضد لغزش و طرحی کاملا متفاوت از گذشته عرضه شده تا با سایر قطعات و نمای ظاهری سیستم شما تطبیق یابد.
 
CERBERUS (7).jpg
هدست Cerberus Arctic
این هدست نیز با رنگ جذاب و سفید رنگ خود توسط درایورهای نئودیمیومی 60 میلیمتری، صدایی رسا و شفاف را برای شما در هر پلتفرمی بوجود می آورد. میکروفن دوگانه آن نیز به سادگی قابل شخصی سازی و جدا شدن است. شما می توانید در هنگام استفاده از دستگاه های هوشمند، میکروفن اصلی را جدا کرده و از میکروفن میان سیم آن به منظور ارتباط صوتی استفاده کنید.کاپ هدست Cerberus Arctic نیز کل گوش را پوشش می دهد و ایسوس از چرم فراوری شده در ساخت آن استفاده کرده تا گردش هوا در هنگام استفاده طولانی مدت، به آسانی انجام گیرد و کاربر احساس راحتی کند.
 
CERBERUS (2).jpg
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.