اپراتورها

تلفن همراه

October 25, 2016
17:24 سه شنبه، 4ام آبانماه 1395
کد خبر: 80788

تشریح اقدامات اپراتور دوم برای تسهیل ارتباطات در اربعین

اقدامات ایرانسل برای تسهیل ارتباطات اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) تشریح شد.
 
اپراتور  دوم تلفن همراه اعلام کرد با هدف ارتقای بیش از پیش پوشش شبکه در شهرهای مرزی، تجهیز و توسعه شبکه داخلی به‌ویژه در مسیر جاده‌ها و کریدورهای مرزی را مورد توجه قرار داده و نیز در راستای افزایش ظرفیت شبکه، با ایجاد پشتیبان‌های لازم در زمینه دیتا و مذاکره با شرکت ارتباطات زیرساخت، اپراتورهای عراقی و سایر مراجع مرتبط اقدامات گسترده‌ای را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.
 
از جمله اقدامات انجام شده توسط ایرانسل می‌توان به برنامه‌ریزی جهت ساخت و راه‌اندازی سایت‌های دائمی در مناطق مرزی، بویژه در محل‌های تجمع زائران در شهرهای مهران، چزابه و شلمچه، برنامه‌ریزی جهت بروزرسانی سایت‌های موجود در مناطق فوق، برنامه‌ریزی جهت ارسال و راه‌اندازی سایت‌های سیار در مناطق مرزی، ارائه بسته‌های جدید رومینگ و امکان فعال‌سازی آن از طریق نرم‌افزار «ایرانسل من» و نیز انجام هماهنگی لازم جهت برپایی مراکز خدمات ایرانسل در نقاط مرزی و اعزام کارشناسان مرکز روابط با مشتریان ایرانسل جهت خدمت‌رسانی به زائران در مسیر راهپیمایی اشاره کرد.
 
همچنین در جریان بازدید اخیر نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ایرانسل، غلام‌محمد زارعی، نماینده دنا و کهگیلویه اظهار کرد: ایرانسل به عنوان قوی‌ترین اپراتور تلفن همراه ایران در حوزه اربعین باید حضور گسترده‌ای داشته باشد و با توجه به اینکه هر ساله شاهد حضور تعداد بیشتری از زائران در این اجتماع حسینی هستیم، لازم است تلاش بیشتری نسبت به سال قبل برای ارائه خدمات ارتباطی به زائران انجام شود.
 
وی همچنین درباره ارزش بین‌المللی فعالیت‌های ایرانسل در ایام راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی گفت: هرچه خدمات بیشتر همراه با سرعت بالاتر فراهم شود کار بسیار ارزشمندتر خواهد بود و هرقدر بتوانیم در بین کشورهای منطقه و سایر کشورها توانمندیمان را در حوزه‌های ارتباطی، علمی و فنی نشان دهیم، ارزش‌های بین‌المللی ایجاد کرده‌ایم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.