سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

November 6, 2016
18:57 یکشنبه، 16ام آبانماه 1395
کد خبر: 81003

سازگاری، تطابق ظاهری و کارایی با سری Dual از خانواده پاسکال ایسوس

ایسوس با تکیه بر سبد کامل محصولات خود در دنیای سخت افزار، کوچکترین نیازهای کاربران را نیز در نظر می گیرد و سعی بر این دارد تا سازگارترین قطعات را چه از لحاظ کارایی و چه از جنبه های زیبایی شناسی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در سری جدید محصولات ایسوس به منظور سازگاری بصری بیشتر کارت گرافیک ها با مادربوردهای ایسوس، برخی مدلها با نام Dual عرضه می شوند که از لحاظ رنگ بندی با مادربورد های سری Signature سازگارند. از لحاظ سخت افزار نیز این سری در خط تولید تمام خودکار ایسوس با فناوری Auto-Extreme ساخته می شوند. قطعات به کارگرفته شده در این مدل ها دقیقاً با کیفیت همتراز قدرتمندترین محصولات ایسوس یعنی سری ROG هستند، که با استاندارد Super Alloy Power II عرضه می شوند. 
 
سری Dual به منظور بهره مندی از مدار تغذیه قابل اعتماد و قدرتمند خود، در هر مدل به میزان قابل توجهی اورکلاک شده که در کارایی کارت گرافیک نسبت به مدل مرجع مشابه تاثیر چشمگیری دارد. از مزایای این مدار تغذیه دمای پایین تر و کارایی بیشتر در مصرف انرژی است که پایداری کارت را در استفاده های طولانی مدت حفظ می کند.
 
خنک کننده سری Dual نیز با استفاده از فن های لبه دار و بی صدا می تواند جریان 105 درصدی بیشتر را نسبت به مدل مرجع ایجاد کرده و تا 3 برابر نیز نویز کمتری تولید کند. ایسوس به همراه سری Dual، نرم افزار کاربردی GPU Tweak II را قرارداده تا از لحاظ نرم افزاری مجموعه کاملی از ابزار کارامد اورکلاکینگ، مانیتورینگ و بهینه سازی سیستم را برای بازی، به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار گیرد. 
 
به منظور لذت بیشتر از دنیای واقیعت مجازی ایسوس پورت های اختصاصی و سازگار با VR را در پشت کارت تعبیه کرده تا کاربر بدون نیاز به تغییر پورت ها از تجربه واقیعت مجازی لذت ببرد. هم اکنون مدل های  DUAL-GTX1070-8G، DUAL-GTX1050-2G، DUAL-GTX1050TI-4G، DUAL-GTX1060-3G و DUAL-GTX1060-6G از ایسوس عرضه شده اند و در بازار موجود می باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.