تلفن همراه

گوشی

November 7, 2016
9:58 دوشنبه، 17ام آبانماه 1395
کد خبر: 81008

اغلب گلکسی‌نوت‌ها جمع‌آوری شدند

سامسونگ اعلام کرد که حدود ۸۵ درصد از دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ فراخوان شده را جمع‌آوری کرده است.
 
سامسونگ الکترونیک آمریکا، شرکت مادر سامسونگ، به دلیل گزارش‌های متعددی از آتش گرفتن گلکسی نوت ۷، یک فراخوانی جهانی برای حداقل ۲.۵ میلیون نسخه از این گوشی هوشمند در اوایل سپتامبر اعلام کرد که اکنون ۸۵ درصد از این گوشی‌ها جمع‌آوری شدند.
 
به گفته سامسونگ الکترونیک، سامسونگ در روزهای آینده آپدیت نرم‌افزاری منتشر خواهد کرد که مانع از شارژ شدن گوشی‌ها بیش از ۶۰ درصد شود. این شرکت همچنین اعلام کرده است که اکثر دارندگان گلکسی نوت ۷، تصمیم به دریافت گوشی‌های جدید گرفتند.
 
فراخوان بزرگ سامسونگ، برای سازندگان گوشی‌های هوشمند رقیب مانند اپل، ال‌جی و گوگل یک فرصت مناسب پدید آورده تا بر مشتریان سامسونگ غلبه کنند.
 
در کنار فراخوان برای گوشی‌های گلکسی نوت۷، شرکت سامسونگ الکترونیک همچنین در روز جمعه اعلام کرده بود۲.۸  میلیون ماشین لباسشویی در آمریکا به دلیل گزارش‌هایی مبنی بر آسیب‌هایی که وارد کردند، فراخوانی می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.