باندپهن

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران: اجرای برنامه تحول، نیاز طبیعی مخابرات پس از خصوصی سازی ست

منبع: شرکت مخابرات ایران
بعد از خصوصی سازی، مفاهیم توسعه، نیاز مشتری و خدمت رسانی از چارچوب تعاریف دولتی خارج شد و تعاریف جدیدی به منظور تحقق مشتری مداری و ارتقای کیفیت گرفت؛ بنابراین اجرای برنامه تحول در مخابرات ضروری است. 
 
پوررنجبر نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در گفتگو با ماهنامه ارتباطات، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: شرکت مخابرات ایران به طور طبیعی بعد از خصوصی سازی از ماموریت گرایی به نتیجه گرایی گرایش پیدا کرد. بعد از خصوصی سازی سودآوری برای این شرکت اهمیت پیدا کرد، چرا که دیگر دولتی نبود که بودجه ای را در اختیارش قرار دهد.
 
پوررنجبر گفت: اما در خصوصی سازی تعریف توسعه متفاوت است؛ مخابرات بدون محاسبه سود می بایست سرویس با کیفیت ارایه می داد و توسعه می داشت.
 
نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: اعتراض و انتقاد مشتری به مخابرات، یک فرصت برای شرکت است. درواقع مشتری از مخابرات ناامید نشده و شرکت توانسته در میان مردم جایی باز کند، یعنی مشتری هنوز از شرکت توقع دارد.
 
پوررنجبر ادامه داد: بنابراین مخابرات باید از این فرصت استفاده کرده، انتقادها را شنیده و خدمات باکیفیت‌تر ارائه کند تا رضایت مشتریانش را به طور کامل جلب نماید.
 
وی افزود:کلید بعدی، خدمت است. خدمت باید به خواست مشتری باشد نه تشخیص شرکت. مخابرات باید مطالعه کند که مردم چه می‌خواهند و  با چه محصولاتی سروکار بیشتری دارند.
 
پوررنجبر خاطرنشان کرد: نکته بعدی، نهادینه کردن سیستم‌هاست که در حال حاضر با تشکیل کمیته‌های فناوری اطلاعات و شبکه، در حال اجرای برنامه‌ها، تجمیع و یکپارچه‌سازی نرم‌افزارها، فرایندها و سیستم‌های کوچک هستیم که تا شش ماه آینده پنج پروژه در این رابطه به نتیجه می‌رسد.

​​