اپراتورها

تلفن همراه

November 13, 2016
15:42 یکشنبه، 23ام آبانماه 1395
کد خبر: 81134

اعمال تعرفه جدید مکالمات تلفنی برای زائران اربعین از امروز

تعرفه جدید مکالمات تلفنی برای زائران اربعین حسینی از امروز اعمال می شود و تا یک ماه ادامه دارد.
پیرو توافق وزارت ارتباطات با وزارت ارتباطات عراق نرخ هر دقیقه مکالمه از عراق به سمت ایران در ایام اربعین ۵۵۰ تومان اعلام شد.
 
براساس این مذاکرات تعرفه ۵۵۰ تومان برای تماس‌های خروجی (از ایران به سمت عراق) در ایام اربعین تعیین شده که سال گذشته این نرخ حدود هزار تومان بود. در این راستا تمامی ارتباطات دو کشور شامل موبایل به موبایل و تلفن ثابت به موبایل از طریق رومینگ و با کاهش ۵۰ درصدی در ایام اربعین انجام می شود.
 
وزارت ارتباطات اعلام کرد که این کاهش ۵۰ درصدی نرخ مکالمات، پس از طی مراحل اداری و اجرایی در کشور عراق، از بامداد امروز ۲۳ آبان ماه به مدت یک ماه اجرایی خواهد شد.
 
به زائران ایرانی توصیه می شود که با توجه به اینکه نرخ مکالمه رومینگ در عراق گران محاسبه می شود، برای بهینه سازی مصرف خود در زمان برقراری ارتباطات در داخل کشور عراق از سیم کارت های عراقی استفاده کنند و برای ارتباطات عراق به ایران و بالعکس استفاده از رومینگ مقرون به صرفه است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.