اپراتورها

تلفن همراه

November 19, 2016
14:03 شنبه، 29ام آبانماه 1395
کد خبر: 81218

مرکز تماس اختصاصی زائران اربعین راه‌اندازی شد

ایرانسل از راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.
اپراتور ایرانسل اعلام کرد: کارشناسان این مرکز تا پایان ایام عزاداری اربعین حسینی، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تماس‌های مشترکان ایرانسل هستند.
 
برای تماس با مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی، زائران ایرانسلی می‌توانند با شماره ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ تماس گرفته و پرسش‌های خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند و یا با نشانی ایمیل arbaein@mtnirancell.ir در ارتباط باشند.
 
همچنین نرم‌افزار «ایرانسل من» برای مدیریت حساب ایرانسلی، خرید شارژ و بسته اینترنت همراه، در کشور عراق نیز در دسترس زائران اربعین حسینی است.
 
مشترکان ایرانسل می‌توانند این نرم‌افزار را برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا، از وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell و یا فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی به صورت رایگان دریافت کنند.
 
ایرانسل اعلام کرده است در تمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان در کشور عراق، به طور دائم خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیام کوتاه ارائه می‌دهد.
 
همچنین مراکز خدمات اختصاصی ایرانسل که در پایانه‌های مرزی مهران، چزابه و شلمچه، مناطق شارع حولی، صافی صفا و صحن حضرت زهرا(س) حرم مطهر امام علی(ع) در شهر نجف، عمودهای شماره ۲، ۲۰۳، ۲۵۷، ۴۰۳، ۷۰۷، ۱۱۲۰، ۱۱۶۲، ۱۳۹۴ و ۱۴۱۱ در مسیر نجف به کربلا و نیز در مناطق شارع‌الشهدا، باب‌القبله و شارع‌العباس در کربلای معلی راه‌اندازی شده بودند، با تمرکز بیشتر بر شهر کربلا و در نقاط مختلف این شهر مقدس و با حضور دائم کارشناسان ایرانسل به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
درهمین حال مراکز ۲۴ ساعته خدمات مشترکان ایرانسل با هدف بهبود خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در سه نقطه‌ مرزی با کشور عراق و نیز در شهرهای نجف و کربلا و مسیر راهپیمایی بین این دو شهر راه‌اندازی شده است.
 
در این مراکز، خدماتی مانند فروش و ثبت‌نام انواع سیم‌کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم‌کارت، فروش انواع کارت شارژ، خدمات رومینگ، پیگیری خرید شارژ اینترنتی و تنظیمات مربوط به اینترنت همراه به زائران عتبات عالیات ارائه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.