تبلت

تلفن همراه

November 23, 2016
19:11 چهارشنبه، 3ام آذرماه 1395
کد خبر: 81302

میت بوک‌ های هواوی با ابعادی جدید عرضه می‌شوند

هواوی در جهت توسعه‌ی فعالیت‌های خود در بخش سخت‌افزار، قصد دارد سال آینده Matebook را در سایز‌های جدید وارد بازار کند.
 
کمپانی هواوی سال موفقی را پشت سر می‌گذارد و همانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ برنامه‌های مهمی برای محصولات سال آینده خود خواهد داشت. یکی از مهمترین برنامه‌های این شرکت، تولید تبلت هیبریدی میت بوک در دو سایز مختلف است.
 
این تبلت هیبریدی تا به امروز با ابعاد ۱۲ اینچی و همانند مدل سرفیس پرو وارد بازار شده است اما این منبع آگاه عنوان می‌کند هواوی به دنبال ارائه‌ی مدل‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی میت بوک در سال آینده است، همچنین تولید این محصول نیز بر عهده‌ی شرکت تایوانی Foxcon خواهد بود.
 
این منبع مدعی است که هواوی قصد دارد پروژه‌های تولید گوشی‌های هوشمندش را گسترش دهد و به این منظور خط تولید گوشی‌های Nova را توسعه خواهد داد.
 
محصولات سری نوا هواوی قرار است برای رقابت با محصولاتی مانند OPPO و Vivo عرضه شوند.
 
علاوه بر این هواوی تصمیم گرفته است عرضه‌ی تبلت‌های این کمپانی را در سال آینده به ۲ برابر افزایش دهد چراکه فروش این سری از محصولات بهتر از برآورد‌های این شرکت بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.