تلفن همراه

گوشی

November 30, 2016
18:33 چهارشنبه، 10ام آذرماه 1395
کد خبر: 81397

وان پلاس 3T از یک مشکل نرم افزاری رنج می برد

موبایل OnePlus 3T که نسخه ارتقایافته OnePlus 3 به شمار می رود، بدون شک دستگاهی فوق العاده است؛ اما با درنظرگیری بازار فعلی که پرچمداران بسیار قدرتمندی در آن به چشم می خورند، مسلما موبایل های هوشمند وان پلاس، مشکلات خاص خود را نیز دارند.
 
اخیراً بسیاری از کاربران، خبر از بروز مشکل تاخیر هنگام لمس نمایشگر داده اند که بعد از عرضه به روزرسانی اکسیژن طی هفته گذشته، روی هر دو موبایل وان پلاس 3 و 3T به چشم می خورد. در راستای همین ماجرا، یک توسعه دهنده نیز به شکایت درباره مشکل تاخیر موبایل های مورد اشاره پرداخت و گفت که علی رغم دستیابی به 60 فریم با سخت افزار قدرتمند وان پلاس 3، تاخیر نمایشگر مسئله ای جدا و نابخشودنی است.
 
میزان تاخیر نمایشگر، به فاصله میان لمس صفحه و بازخورد آن گفته می شود که به صورت میانگین، در موبایل های قدرتمندی مانند گلکسی اس 7 یا HTC 10، برابر با 50 میلی ثانیه است. اما آخرین موبایل هوشمند کمپانی وان پلاس، تاخیری معادل 93 میلی ثانیه دارد که کاملاً به وضوح قابل مشاهده است.
 
به صورت معمول، مشکل تاخیر در بازخورد نمایشگر چندان به چشم نخواهد آمد، اما کافی است در حال انجام اعمال پیچیده تری، مانند تایپ سریع جملات باشید تا به مشکلاتی که با خود به همراه می آورد پی ببرید. خوشبختانه این مشکل ارتباطی با سخت افزار نداشته و می توان آن را به کمک یک آپدیت نرم افزاری حل کرد.
 
با این همه، کارل پی، یکی از موسسین وان پلاس اخیراً در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده «بزودی این مشکل بررسی خواهد شد» اما فعلاً به روزرسانی اندروید نوقاً که قرار است تا پایان سال جاری میلادی به دست خریداران وان پلاس 3 و وان پلاس 3T برسد، از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند، احتمالاً باید مدت زیادی تا برطرف سازی آن صبر کنند که در دنیای گجت های مرغوب امروزی اتفاق قابل قبولی نیست
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.