اپلیکیشن

تلفن همراه

December 9, 2016
18:41 جمعه، 19ام آذرماه 1395
کد خبر: 81509

نسخه 3.0 اپلیکیشن اسنپ منتشر شد؛ با قابلیت های جدید آشنا شوید

اگر در تهران زندگی می کنید، احتمالا برای جابجایی های درون شهری تجربه سفر با اسنپ را داشته اید؛ نمونه وطنی Uber و نخستین سرویس رزرو آنلاین خودرو در کشور که آبان ماه امسال تولد دو سالگی اش را جشن گرفت.

تیم اسنپ همیشه تمرکز ویژه ای بر به روز رسانی امکانات سرویس و قابلیت های اپلیکیشن خود داشته اند، در همین راستا امروز نسخه 3.0 اپلیکیشن را برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر نموده اند که قابلیت های جدیدی را در آن شاهد هستیم. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت بر این قابلیت ها تا ببینیم که تیم اسنپ برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی و افزایش رضایت کاربران خود چه تدابیری اندیشیده است.

از میان تغییرات ریز و درشت اسنپ در نسخه 3.0، چهار مورد نسبت به بقیه برجسته تر هستند که در ادامه به شرح مختصری از آن ها می پردازیم:

اشتراک سفر با نزدیکان

یکی از مزایای سفر با اسنپ این است که می توانید مسیر سفرتان را با نزدیکان خود به اشتراک بگذارید. همین موضوع کوچک می تواند به میزان زیادی از نگرانی عزیزان تان کم کند، خصوصا وقت هایی که در ترافیک مانده اید یا نیمه های شب مشغول بازگشت به خانه هستید.

برای استفاده از این قابلیت، کافیست پس از شروع سفر روی آیکنی در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اشاره کرده تا بتوانید لینکی حاوی مشخصات ماشین و راننده اسنپ و زمان آغاز سفر را به مخاطبین خود ارسال کنید. دریافت کنندگان این لینک حتی می توانند سفر شما روی نقشه را به طور زنده هم ببینند.


جستجوی صوتی (نسخه اندروید)
چه چیزی بهتر از آن که برای تعیین مقصد، نام آن را با صدای خودتان به اپلیکیشن بگویید؟ نسخه 3.0 اسنپ با اتکا به موتور متن به گفتار گوگل این امکان را برای کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن فراهم کرده که اتفاقا از دقت خوبی هم برخوردار است.


نمایش نقاط مهم و جالب شهر بر روی نقشه
نقشه اسنپ در این نسخه پویاتر از گذشته شده و حالا در حین سفر، مراکز خدماتی یا نقاط جالب روی نقشه را هم به نمایش می گذارد.


سیستم جدید دعوت از کاربران
از نسخه 3.0 اسنپ می توانید دوستان خود که تا حالا از آن استفاده نکرده اند را به اپلیکیشن دعوت کرده تا به آن ها یک سفر رایگان هدیه دهید. در این صورت خود شما هم می توانید تا سقف 15 هزار تومان تخفیف برای سفرهای بعدی دریافت نمایید.

نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ ساعاتی پیش برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده است. نظرتان در مورد خدمات اسنپ چیست؟ آیا تا حالا برای سفرهای درون شهری از آن استفاده کرده اید؟

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.