اپراتورها

تلفن همراه

December 18, 2016
11:45 یکشنبه، 28ام آذرماه 1395
کد خبر: 81645

مدیر عامل یک اپراتور مجازی موبایل خبر داد: فروش یک میلیون سیم‌کارت 0999 از بهمن‌ماه

مدیرعامل یک اپراتور مجازی موبایل که پروانه فعالیت دریافت کرده از آمادگی واگذاری یک میلیون سیم‌کارت با کد 0999 از بهمن‌ماه خبر داد.
 
هوشنگ مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام آغاز ثبت نام برای خرید سیم‌کارت‌های این اپراتور، اظهار کرد: سیم‌کارت‌های ارائه شده از سوی اپراتورهای مجازی تلفن همراه به مانند سیم‌کارت‌های اپراتورهای اصلی توان ارائه‌ی خدمات پایه مانند مکالمه صوتی، پیامک و دیتا را دارا بوده و تفاوت آنها در آن است که امکان ارائه برخی سرویس‌های ارزش افزوده را نیز دارا بوده و بدین ترتیب می‌توانند در بخش‌های مختلفی مانند سلامت، آموزش، مراودات مالی و … خدمات متعددی را به کاربران ارائه دهند.
 
وی همچنین عنوان کرد: براین اساس ما نیز با ارائه‌ دو گروه سیم‌کارت با نام‌های «سامانتل» و «ایرانتل» خدمات متعددی را به مشترکان خود ارائه خواهیم کرد.
 
مرتضوی در خصوص تفاوت این دو سیم‌کارت نیز اظهار کرد: سیم‌کارت‌های سامانتل برای دسترسی به برخی خدمات ارزش افزوده خاص طراحی شده و ممکن است عامه مردم نیاز کمتری به آنها داشته باشند، اما سیم‌کارت‌های ایرانتل دارای سرویس‌هایی خواهند بود که می‌تواند برای عموم مردم کاربرد داشته باشد.
 
مدیر عامل این اپراتور مجازی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که قرار بوده سیم‌کارت‌های جدید از آذرماه یا نهایتا دی‌ماه سال جاری وارد بازار شوند، گفت: اکنون این سیم‌کارت‌ها به صورت آزمایشی ارائه شده و مورد استفاده قرار گرفته اند، اما ارائه آنها در حجم وسیع نیازمند انجام برخی تست‌ها و دریافت مجوزهای نهایی است که احتمالا این مرحله تا بهمن‌ماه به طول خواهد انجامید.
 
وی در عین حال یادآور شد: این سیم‌کارت‌ها نیز مانند سیم‌کارت اپراتورهای اصلی تلفن همراه در انواع دائمی و اعتباری خواهند بود و تعرفه فروش آنها هم طبق مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی صورت می‌گیرد.
 
مرتضوی در پایان تاکید کرد: قیمت خدمات پایه بر روی سیم‌کارت‌ شرکت‌های MVNO قطعا بیش از اپراتورهای اصلی تلفن همراه نخواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.