سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 18, 2016
19:46 یکشنبه، 28ام آذرماه 1395
کد خبر: 81663

رایمند رایانه نمایندگی انحصاری ATEN و newlineدر ایران

نشست خبری شرکت رایمند رایانه با حضور نمایندگان دو شرکت ATEN و newlineدر دومین روز نمایشگاه الکامپ برگزار شد.
 
قلی زاده مدیر عامل شرکت رایمند رایانه ابتدا به بیان تاریخچه ای از فعالیت های این شرکت پرداخت و گفت:نزدیک به سی سال در بازار فناوری اطلاعات حضور داریم.فعالیت ما از تعمیر مانیتورهای کومودور شروع شد و  ما توانستیم با باز کردن قطعات و تعمیر کردن آن، به تکنولوژی به کار رفته در آن دست پیدا کنیم.
 
وی ضمن اعلام این که در سال ۲۰۱۷ با همکاری پارتنرهای بین المللی خودمان ویدئو وال  32×32  پورت ارائه خواهیم کرد گفت: محصولات پارتنر های ما یعنی اتن و نیولاین طیف وسیعی از ابزارهای الکترونیکی برای هوشمندسازی مدارس و سالن های کنفرانس را دارند.
 
قلی زاده هم چنین اعلام کرد که رایمند رایانه به فعالیت در حوزه آموزش و هوشمند سازی مدارس، که به تازگی نیاز زیادی به آنها احساس می شود،دارد.
 
سپس کارسیک نارایان نماینده شرکت newline در خصوص تفاوت newline  و های ویژن گفت:( های ویژن محصولاتی را تولید می کند و لوگوی خود را روی آن می زند و فعالیت کمتری دارد.اما newline  تمامی محصولات را با مارک خودش عرضه می کند تا برند خود را مطرح کند
 
وی تاکید کرد که تنها نمایندگی رسمی این شرکت در ایران، رایمند رایانه است.
 
پس از آن، کریم درویش، نماینده خاورمیانه شرکت Aten اعلام کرد: رایمند رایانه  نماینده انحصاری این شرکت در ایران است که برای معرفی این برند در ایران تلاش کرده است.
 
وی افزود هدف اصلی Aten  در 35 سال گذشته kvm  سوییچ ها بوده که دومین رکورد فروش در دنیا را دارند.
 
گفتنی است نشست خبری رایمند رایانه در  بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور اصحاب رسانه برکزار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.