تلفن همراه

گوشی

January 5, 2017
18:09 پنجشنبه، 16ام دیماه 1395
کد خبر: 81889

با CES 2017: شیائومی از رنگ سفید می میکس در CES 2017 رونمایی می کند

به‌تازگی تیزری منتشر شده است که با در نظر گرفتن آن، انتظار می‌رود کمپانی چینی در نمایشگاه CES 2017 از محصول جدیدی رونمایی کند.
 
در حال حاضر حضور شیائومی در نمایشگاه CES 2017 تأیید شده است و انتظار می‌رود شاهد معرفی محصولات متعددی از این کمپانی چینی در یکی از بزرگ‌ترین  رویدادهای سال باشیم.
 
با این حال، یکی از مسئولان کمپانی چینی شیائومی در صفحه ویبوی خود تیزری منتشر کرده است که طبق آن، به نظر می‌رسد شیائومی خود را برای معرفی محصول جدیدی در نمایشگاه CES 2017 آماده می‌کند.
 
در این تیزر عبارت WBHLITCEK وجود دارد که در پس‌زمینه‌ای به رنگ مشکی قرار گرفته است. همچنین یک شمارش معکوس نیز قابل مشاهده است که به احتمال زیاد به زمان رونمایی از این محصول اشاره می‌کند.
 
 
اگر به عبارت نگاه دقیقی بیندازید، مشاهده خواهید کرد که حروف به رنگ مشکی یا سفید هستند. با کنار هم قرار دادن حروف الفبا می‌توان به دو کلمه WHITE و BLACK رسید که به معنی سفید و سیاه هستند.
 
متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد اینکه منظور از این دو حرف چه می‌تواند باشد در اختیار نداریم؛ اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی قصد دارد از نسخه سفید گوشی شیائومی می میکس رونمایی کند. این محصول در حال حاضر به رنگ مشکی در بازار عرضه شده است و می‌توان نسبت به خریداری آن اقدام کرد.
 
البته احتمال این نیز وجود دارد که تیزر مربوط به محصول متفاوتی باشد. با در نظر گرفتن تیزر می‌توان گفت محصول جدید شیائومی در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد؛ بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم که کمپانی چینی چه سورپرایزی برای ما تدارک دیده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.