سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 17, 2017
15:46 سه شنبه، 28ام دیماه 1395
کد خبر: 82036

دیجیتایمز: ایسوس در سال 2016 هم در فروش نمایشگر ابرقدرت بود

ایسوس با کمک خط تولید اختصاصی گیمینگ، سبد کالای کاملی را برای کاربران خود عرضه می کند. در سال 2015 با استناد به اخبار و آمارهای فروش نمایشگر، ایسوس توانسته بود مقام نخست فروش و عرضه نمایشگرهای گیمینگ را به خود اختصاص دهد. با توجه به اتمام سال میلادی جاری، طبق گزارشات منابع معتبر نظیر نشریه Digitimes، یکبار دیگر ایسوس توانست بیشترین میزان عرضه و فروش نمایشگر را در جهان بدست آورده و رقبایی قدرتمند همچون BenQ و Acer را کنار زند.
 
طبق گزارش دیجیتایمز که بر اساس تحقیقات بدست آمده از کمپانی های مرجع، تولید کنندگان و مصرف کنندگان جمع آوری شده، میزان درخواست نمایشگرهای رده بالا و به ویژه گیمینگ، اخیراً رشد چشمگیری داشته است. در ادامه متن کامل منشتر شده از دیجیتامیز را مشاهده کنید:
 
"فروشندگان بزرگ  نمایشگرهای گیمینگ با توجه به میانگین قیمت فروش و سود حاصل از آن، توجه بیشتری نسبت به مدل های میان رده و رایج به نمایشگرهای گیمینگ داشته اند. در این بین Asuetek Computer، BenQ و Acer با حفظ جایگاه اول تا سومی خود در سال گذشته بیشترین فروش در نمایشگرهای گیمینگ را نسبت به تازه واردهای نمایشگر های گیمینگ همچون Samsung Electronics، LG Electronics، Dell، Hewlett-Packard (HP)، Lenovo، AOC/Philips در امسال خواهند داشت.
 
در نمایشگرهای گیمینگ با نرخ تازه سازی 144 هرتز Asustek، BenQ و Acer شدید ترین رقابت را در فروش و عرضه داشتند که میزان سهم بازار هریک به ترتیب برای ایسوس 35 درصد، BenQ با 22-24 درصد و Acer با 17-19 درصد می باشد.
 
این در حالی است که میزان ارسال نمایشگر در سال گذشته در جهان حدود 120 میلیون عدد در جهان بود که این عدد در سال 2016 هم تقریباً برابر است.اما در سال 2015، ارسال نمایشگرهای گیمینگ با نرخ تازه سازی 144 هرتز، چیزی در حدود 550000 تا 600000 عدد بود که در سال 2016 این عدد به 1.2 میلیون عدد رسید.با در نظر گرفتن این میزان رشد انتظار می رود حدود 2.5 میلیون دستگاه نمایشگر گیمینگ دیگر در سال 2017 و حدود 3.5 میلیون دستگاه در سال 2018 به فروش رسد."
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.