سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 17, 2017
18:24 سه شنبه، 28ام دیماه 1395
کد خبر: 82049

فناوری‌های ال‌جی مفتخر به کسب 21 جایزه نوآوری CES شدند

تلویزیون پیشگام و به باریکی کاغذ   ۷۷ اینچLG SIGNATURE W7  مدل کاغذ دیواری  در کلاس OLED  توسط انجمن فناوری ویژه مصرف‌کننده(CTA) عنوان “برترین نوآوری” در بخش بشدت رقابتی نمایشگرهای ویدئویی  را کسب کرد.
 
این برای دومین سال متوالی است که نشان مهم و  افتخارآمیز بهترین نوآوری CES  به تلویزیون اولِد LG SIGNATURE  تعلق گرفت. و همچنین این پنجمین سال متوالی است که تلویزیون‌های OLED ال‌جی و گوشی‌های هوشمند پرچمدار جایزه نوآوری را از CES  دریافت می‌کنند. نشانی شناخته شده در این صنعت که تنها به خلاقانه‌ترین محصولاتی که در CES معرفی می‌شوند اهدا می‌شود.
نوآوری‌های ال‌جی در فناوری و طراحی، که این هفته در در نمایشگاه CES به نمایش درآمد توانست ۲۱ جایزه نوآوری از CES 2017  را در ده بخش مختلف متعلق به خود کند:
 
محصولات تصویری
 
تلویزیون ۷۷ اینچ LG SIGNATURE OLED 4K مدل  77W7
تلویزیون کاغذ دیواری با طراحی نفسگیر، LG SIGNATURE 77W7 به روزترین تلویزیون OLED با عملکرد و توانمندی‌های صوتی قدرتمند موجود است که بهترین مجموعه صوتی و تصویری برای هر خونه‌ای محسوب می‌شود.
تلویزیون ۶۵ اینچ LG SIGNATURE OLED 4K مدل 65G7
مدل 65G7 با دارا بودن کیفیت تصویر فوق‌العاده‌، مشکی مطلق و کنتراست بی‌نهایت، کیفیت صدایی سینمایی به لطف Dolby Atmos و بلندگوهای داخلی ایستاده پخش می‌کند.
تلویزیون ۶۵ اینچ LG OLED 4K مدل 
مدل 67E7 با طیف رنگی گسترده و مشکی مطلق، تصویری خیره‌کننده و بسیار واقعی را حتی از زاویه‌های کناری به نمایش می‌گذارد. طراحی Picture-on-glass و باریکی فوق‌العاده باعث یک تجربه دیداری همه‌جانبه می‌شود.
تلویزیون ۶۵ اینچ LG OLED 4K مدل 65B7
 مدل 65B7 با طیف رنگی گسترده و مشکی مطلق، تصویری خیره‌کننده و بسیار واقعی را حتی از زاویه‌های کناری به نمایش می‌گذارد. کاربران می‌توانند با استفاده UX اندازه فونت‌ها را تغییر دهند، روی تصویر زوم کنند و یا سرعت صدای صوتی راهنما را تنظیم کنند.
 
فناوری برای دنیای بهتر
 
تلویزیون ۶۵ اینچ OLED 4K مدل 65B7
با فناوری‌های پیشرفته دسترسی، مدل 65B7 از ویژگی‌های کاربری و شخصی سازی مثل تغییر اندازه فونت‌ها و تصویر بهره می‌برد.
تلویزیون ۶۵ اینچ ULTRA HD LED  4K  مدل 65UJ7500
با فناوری‌های پیشرفته دسترسی، مدل 65UJ7500 برای تجربه تصویری ایده‌آل است. کاربران می‌توانند با استفاده UX اندازه فونت‌ها را تغییر دهند، روی تصویر زوم کنند و یا سرعت صدای صوتی راهنما را تنظیم کنند.
 
فناوری‌هایی پایدار با طراحی اقتصادی
 
تلویزیون ۷۷ اینچ  4K ULTRA HD LED  مدل 75UJ6570
این تلویزیون با صفحه‌نمایش بزرگ، قابلیت‌های هوشمند و ساختار پیکسلی جدید که باعث مصرف کم انرژی می‌شود، می‌تواند بدون افت کیفیت تصویر مصرف انرژی بهینه‌ای داشته باشد.
 
خانه هوشمند 
 
جاروی روباتیک HOM-BOT Network Water Mop ال‌جی
 این جاروبرقی رباتیک هوشمند، عملکرد فوق‌العاده در تمیزکردن خود را با ویژگی‌های پیشرفته هوشمند ترکیب کرده تا عملکردی سریع، بدون نیاز به دست برای کلیه سطوح ارائه دهد.
 
لوازم خانگی
 
یخچال  LG InstaView
یخچال  با درب French با فناوری InstaView  Door-in-Door  ، کشوی بخصوص CustomChill و بدنه مشکی ضد زنگ و ضد لکه.
یخچال LG Door-in-Door®, Dual-View Camera
یخچال با درب French که دو برابر سایز معمول فضای فریزر در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد و دارای دو دوربین داخل یخچال و عملکردی هوشمند در کنار ظرفیت 30 فوتی است که سازماندهی وذخیره مواد غذایی را راحت می‌کند.
ماشین لباسشویی و خشکشویی  LG SIGNATURE TWINWash
این ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا و درب از جلو باز شو به علاوه مینی واشر SideKick و خشک کن  TurboSteam با ظرفیت زیاد ،امیزه ای از طراحی و عملکرد را در اختیار مشتری می‌گذارد.
 
ماشین ظرفشویی LG SIGNATURE
این ماشین ظرفشویی، فناوری انقلابی QuadWash برای عملکرد هرچه‌بهتر و صرفه‌جویی در زمان و شستشویی ملایم را در قالب طراحی زیبای خود ارائه می‌دهد.
دستگاه تصفیه هوا LG PuriCare 360
این دستگاه تهویه هوا ، طراحی جذابی دارد که با چرخش و جریان هوای بسیار عالی ، اتاق‌های بزرگ را با سرعت بیشتری تصفیه می کند
 
تلفن همراه و لوازم جانبی
تلفن هوشمند ال‌جی V20
گوشی V20 جدیدترین نسخه از سری پیشرفته V ال‌جی است. باتوجه به علاقه زیاد کاربران امروزی به ویدئو و شبکه‌های اجتماعی، ال‌جی V20 تصاویر ویدئوی با کیفیت بالایی را با قابلیت Steady Record 2.0 ، لنز عریض و Quad DAC برای پردازش صدا در اختیار مشتریان می‌گذارد.
تلفن هوشمند ال‌جی G5
گوشی G5 اولین گوشی ماژولار جهان است. این گوشی با طراحی براق و فلزی یکپارچه با باتری جداشونده یک تجربه خاص هنگام کار با گوشی ارائه می‌دهد. در کنار دوستان ال‌جی ، مجموعه‌ای از گجت‌های همراه این گوشی، گوشی ال‌جی G5 می‌تواند به یک دوربین دیجیتالی، VR و یا یک استودیوی موبایلی تبدیل شود.
 
 هدفون
 
*هدفون +LG TONE Active
این هدفون با بلندگوهای داخلی استریو عرضه‌ می‌شود که هیجان پخش موسیقی را چندبرابر می‌کند. این هدست بلوتوثی براق به گونه‌ای طراحی شده است که تا هنگام ورزش کردن در جای خود ثابت مانده و تضمین می‌کند که شما حتی ذره‌ای از اهنگ را از دست نخواهید داد.
 
 کامپیوتر و لوازم جانبی
مانیتور ۳۱٫۵ اینچ ULTRA HD HDR  4K ال‌جی بدون حاشیه از هر ۴ طرف
این مدل اولین مانیتور بدون حاشیه از 4 طرف است  که می‌تواند از فرمت HDR برای کامپیوتر پشتیبانی کرده و تصویری با روشنایی زیاد و رنگی نزدیک به واقعیت پخش کند.
لپ‌تاپ ال‌جی gram 14 با مدل ۱۴Z970
لپ‌تاپ جدید و فوق باریک gram 14 سبک ترین لپ‌تاپ 14 اینچ در دنیا محسوب می‌شود. سبکی غیرقابل قیاس آن در کنار باتری با طول عمر بالا این لپ تا‌پ را برای حمل ایده ‌آل می‌سازد.
 
تجهیزات صوتی و تصویری خانگی
 
پروژکتور لیزری FHD ال‌جی با روشنایی ۲ هزار لومن مجهز به تلویزیون هوشمند
این پروژکتور لیزری قابلیت‌هایی نظیر سیستم‌عامل هوشمند تلویزیون webOS 3.0، روشنایی 2000 لومن و خروجی صدای بلوتوثی دارد
 
دستگاه‌های همراه پخش‌کننده رسانه و لوازم جانبی 
 
بلندگوی بلوتوث چندکاره ال‌جی مدل PJ9
مدل PJ9 یک بلندگوی بلوتوثی چندکاره است که صدای قدرتمند و 360 درجه را در حالی که فضا غوطه ور است پخش می‌کند. همچنین  بدون سیم شارژ شده و با جابجایی ماژول‌ها میتوان به عنوان رادیو استفاده کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.