اپراتورها

تلفن همراه

January 26, 2017
22:59 پنجشنبه، 7ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82149

جذب کاربران اپراتورهای رقیب، با جایزه ٢٠٠ دلاری Sprint به کاربرانی که خط موبایل خود را ترابرد کنند

اپراتور مخابراتی اسپرینت جهت جذب کاربران اپراتورهای رقیب طرح جدیدی را اعلام کرده است. بر این اساس چنانچه کاربران این شرکت‌ها ( Verizon ، AT&T و T-Mobile) خط موبایل خود را به Sprint سوئیچ کرده و قرارداد جدید ببندد، ۲۰۰ دلار معادل ۸۰۰ هزار تومان اعتبار جایزه می‌گیرند.
 
کاربر باید در طرح ترابردپذیری (MNP) این اپراتور شرکت کرده و برای بسته نامحدود مکالمه، پیامک و دیتا قرارداد یک ساله ببندد و چنانچه چهار عضو یک خانواده باهم این کار را انجام دهند ۸۰۰ دلار کارت اعتباری دریافت خواهند کرد.
 
این بسته جدید تنها اختصاص به شتریان جدید نداشته و برای کاربرانی که در حال حاضر مشترک اسپرینت هستند نیز موجود است و آنها نیز می‌توانند از بسته‌های تشویقی جدید استفاده کنند.
 
گفته می‌شود، سوئیچ کردن کاربر از یک اپراتور مخابراتی به اپراتور دیگر (ترابرد)، یک امتیاز منفی برای اپراتور قدیمی محسوب می‌شود ازآنجاکه نتوانسته است مشتری خود را راضی نگه دارد و در پایان سال می‌بایس جریمه بابت آن به رگولاتوری پرداخت کند.
 
در سال‌های گذشته نیز طرح هایی مشابه از سوی اپراتورهای رقیب اعلام شده بود، به طور مثال AT&T اعلام کرده بود، چنانچه کاربران T-Mobile سیم‌کارت این شرکت را کنار گذاشته و سراغ خدمات AT&T بروند، به خاطر مشترک شدن در شبکه این شرکت بزرگ مخابراتی آمریکایی ۴۵۰ دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
 
مدیریت T-Mobile درآن مقطع و در واکنش به این اقدام رقیب خود گفته بود: AT&T به دنبال رشوه دادن به مشتریان است، اما آنها را نمی‌شود فریب داد؛  وی پیشنهاد رقیب خود برای اعطای جایزه ۴۵۰ دلاری به مشترکان برای تغییر اپراتور خود را اقدام فریبکارانه دانسته و گفت مردم همچنان با مشکلات استفاده از شبکه مخابراتی AT&T آشنا هستند.
 
نکته جالب اینکه سال گذشته T-Mobile خود در طرحی مشابه اعلام کرده بود چنانچه کاربران Sprint به T-Mobile نقل مکان کنند، اعتبار ۲۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد!
 
شرکت های Verizon، AT&T، T-Mobileو Sprint چهار اپراتور ارائه دهنده خدمات ارتباطی تلفن همراه در ایالات متحده امریکا هستند.
 
اسپرینت دارای رتبه سوم در میان غولهای ارائه‌دهنده خدمات موبایل در این کشور است؛ اپراتور ژاپنی سافت بانک (SoftBank) مالک ۸۰% سهام اسپرینت است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.