اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

February 1, 2017
6:43 چهارشنبه، 13ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82203

مدیر عامل افرانت خبرداد: دسترسی به خدمات CDN افرانت در55 کشور جهان/ کاهش هزینه استارتاپ ها با استفاده از خدمات CDN

افرانت با همکاری شرکت های بزرگ خارجی از طریق Federation هم اکنون در بیش از 178 نقطه در 110 شهر از 55 کشور دنیا امکان دسترسی به خدمات CDN را برای کاربران فراهم نموده است. 
 
فریدون قاسم زاده مدیرعامل شرکت افرانت با اشاره به ضرورت بهبود خدمات ارایه شده بر بستر اینترنت و نحوه توزیع محتوا اظهار داشت: پس از توافقات انجام شده افرانت با شرکت های بزرگ خارجی از طریق Federation هم اکنون در بیش از178 نقطه در 110 شهر از55 کشور؛ امکان دسترسی به خدمات CDN برای کاربران فراهم شده است.
 
وی با بیان اینکه افرانت از طریق 9 مرکز در 6 شهر کشور نیز امکان دسترسی به خدمات CDN را برای کاربران فراهم کرده است، گفت: بهره برداری از CDN افرانت باعث بهبود سرعت و کیفیت سایت های ایرانی برای کاربران در خارج از کشور شده و به همین دلیل مورد استقبال سایت های پربازدید داخلی و سایت های خبری قرار گرفته است.
 
قاسم زاده با بیان ضرورت ارتقاء کیفیت دسترسی کاربران در سراسر جهان به اطلاعات میزبانی شده در داخل کشور، گفت: افرانت با تکیه بر دانش و تجربه قریب 20 سال، ارائه خدمات شبکه توزیع محتوا (CDN) را به موازات توسعه ظرفیت شبکه و به منظور ارائه سرویس اینترنت با سرعت و کیفیت، در دستور کار خود قرار داده است.
 
مدیرعامل افرانت با اشاره به اینکه امروزه با گسترده تر شدن ارایه خدمات بر بستر اینترنت، استفاده از شبکه های توزیع محتوا، امری ضروری به شمار می رود، گفت: استفاده از CDN از سوی سازمان های بزرگ پربازدید و شرکت های نوپا، علاوه براینکه باعث حذف هزینه های سنگین خرید سرور و خرید پهنای باند اضافه می شود؛ ریسک عملیات DOS و DDOS به سایت های ارایه دهنده خدمات را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
 
قاسم زاه ارایه خدمات با گستره جهانی و با کیفیت استاندارد، دسترسی به محتواها در بیش از 110 شهر جهان، افزایش سرعت در بارگذاری و نمایش صفحات وب بازدیدکنندگان، کاهش در مصرف پهنای باند و میزان منابع مصرفی سایت و مشاهده Offline سایت در زمان قطعی سرور اصلی را از مهمترین مزایای استفاده از خدمات CDN بین الملل افرانت دانست و گفت: شرکت های ارایه دهنده خدمات، تولید کنندگان محتوا، سایت های خبری و خبرگزاری ها و سایت های ارایه دهنده موسیقی و ویدیو می توانند با استفاده از شبکه های توزیع محتوا، سرویس و خدمات خود را در سراسر جهان و از نزدیکترین محل با کیفیت بالا به مشترکان خود ارایه دهند. 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.