تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 12, 2017
18:55 یکشنبه، 24ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82370

نمایندگان ایرانی ۲۰ برند دستگاه کارت‌خوان پرفروش جهان

ابتدای اسفندماه بود که گزارشی از وضعیت پرفروش‌ترین برندهای دستگاه‌ کارت‌خوان در دنیا با تکیه بر آمار منتشر شده از سوی دوهفته‌نامه نیلسون ریپورت منتشر کردیم که وضعیت روشنی از فروش دستگاه‌های کارت‌خوان در مناطق مختلف جهان در سال ۲۰۱۵ به ما داد.
 
همان گزارش، این سوال را در ذهن ما ایجاد کرد که از پرفروش‌ترین برندهای دستگاه کارتخوان در جهان، کدام برندها در ایران حضور دارند و اگر شرکتی قصد خرید این دستگاه‌ها را داشته باشد باید به سراغ چه شرکتی برود؟ از همین رو، به جمع‌آوری اطلاعات در این خصوص پرداختیم تا در نهایت به خروجی جدول زیر رسیدیم.
 
در ظاهر کار ساده‎‌ای به نظر می‌آمد؛ یک فهرست جلوی روی ما قرار داشت و در طرف دیگرش فقط جای نماینده ایرانی آن خالی بود ولی وقتی شروع به جمع‌آوری اطلاعات کردیم به پیچیدگی‌ها و آشفتگی‌های زیادی رسیدیم. در نهایت به این رسیدیم که برخی از شرکت‌های ایرانی، نه‌تنها نماینده رسمی، بلکه نماینده انحصاری یک برند هستند و  گروه دیگری، صرفا نماینده رسمی هستند ولی نماینده انحصاری نیستند.
 
با این وجود تصمیم گرفتیم نمایندگان رسمی ۲۰ برند دستگاه کارت‌خوان پرفروش جهان در ایران را معرفی کنیم. با این وجود در صورتی که اطلاعاتی بیشتری در خصوص این فهرست به‌دست بیاوریم مطمئنا این فهرست را به روز خواهیم کرد.
 
همچنین توجه داشته باشید که با توجه به اینکه دو برند AMP و LYNX نیز از برندهای جدیدی هستند که از سال ۲۰۱۵ به بعد وارد بازار شده‌اند، در فهرست رده‌بندی ۲۰۱۵ نیلسون حضور ندارند؛ ولی با توجه به اینکه از برندهای مورد استفاده در ایران هستند در پایان این فهرست، این برندها نیز قرار گرفته‌اند.
 
 
نمایندگان ایرانی ۲۰ برند دستگاه کارت‌خوان پرفروش جهان
 
علاوه بر فایل عکس بالا، همین فهرست را در قالب وبی نیز می‌توانید مشاهده کنید.
 

نام برند

رتبه فروش جهانی در سال ۲۰۱۵ کشور تولیدکننده نماینده / نمایندگان در ایران

Ingenico

۱

فرانسه

اینفوتک

Verifone

۲

آمریکا

جی‌اِس‌اِس

هیوا تجارت کیش

Fujian Newland

۳

چین

جی‌اِس‌اِس

Pax Technology

۴

چین

توسن تکنو

BBPOS

۵

هنگ کنگ

تسکا

SZZT Electronics

۶

چین

رهیاب رایان فردا

Shenzhen Xinguodu

۷

چین

Dspread Technology

۸

چین

New POS Technology

۹

چین

Castles Technology

۱۰

تایوان

حصین

 

فناپ

Bitel

۱۱

کره جنوبی

پککو

Hangzhou Sunyard

۱۲

چین

جی‌اِس‌اِس

Spire Payments

۱۳

انگستان – اسپانیا

نگین تجارت آپامه

Centerm

۱۴

چین

First Data

۱۵

آمریکا

CyberNet

۱۶

کره جنوبی

Spectra Tech

۱۷

هنگ کنگ

پدیسار انفورماتیک

 

هدایت هوشمند قرن

Shenzhen Justtide

۱۸

چین

جی‌اِس‌اِس

Aisino

۱۹

چین

Yarus

۲۰

روسیه

AMP کانادا

ایران کیش

LYNX

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.

    کليه حقوق متعلق به آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) و گروه همکاران سايت می‌باشد. اخلاق و منش رسانه‌ای،نقل محتوای توليد شده توسط اين سايت را مشروط به درج منبع با عنوان کامل ICTna.ir و یا عبارت “آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)” آزاد می‌داند.

    1382-1402 © 2004-2023