سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 13, 2017
9:58 دوشنبه، 25ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82376

بهترین لپ تاپ ویندوزی سال ۲۰۱۶ باز هم بهتر شد

لپ تاپ Spectre x۳۶۰ شرکت اچ پی که از سوی بسیاری از کارشناسان بهترین لپ تاپ ویندوزی سال ۲۰۱۶ لقب گرفته بود، با ارتقای نمایشگرش کیفیت بهتری پیدا کرد.
نمایشگر ۱۳.۳ اینچی نمونه های تازه این لپ تاپ از نوع فوق دقیق و ۴k Ultra HD بوده و البته در صورت خرید این مدل از لپ تاپ یاد شده که همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود قیمت آن به ۱۶۰۰ دلار ارتقا می یابد.
 
قیمت این لپ تاپ در صورت نصب ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم ۱۳۵۰ دلار خواهد بود. از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به تراک پد منعطف و دارای واکنش مناسب، بهره مندی از پرت های USB Type-C و USB Type-A  و بدنه آلومینیومی جذاب اشاره کرد.
 
Spectre x۳۶۰ تنها ۱.۲ کیلوگرم وزن و ۱۳.۸ میلیمتر ضخامت دارد و در آن به انتخاب کاربر از پردازنده های i۵  یا  i۷ شرکت اینتل استفاده شده است. طراحی سبک و باریک، عمر باتری طولانی از دیگر مزایای مهم این لپ تاپ و عدم امکان نصب کارت حافظه خارجی، عدم وجود نور پس زمینه در صفحه کلید و برخی لرزش ها در زمان نمایش نمایشگر لمسی از جمله نقاط ضعف در طراحی این لپ تاپ است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.