رگولاتوری

رییس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات اعلام کرد: راه اندازی پرتال مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع: تماس نیوز
رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات اعلام کرد: پرتال اطلاع رسانی مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی bazresi.ict.gov.ir راه اندازی شد.
 
داوود سبوحی رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات با اشاره به راه اندازی پرتال اطلاع رسانی مرکز بازرسی این وزارتخانه ، گفت: به منظور دسترسی سریع و آسان آحاد مردم به سامانه های مرتبط با پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و کسب نظرات، اخبار و اطلاعات مردمی و نیز اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات حوزه بازرسی و ارزیابی عملکرد ، این پرتال راه اندازی شد.
 
وی با بیان این که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجموعه ای عظیم با خدماتی گسترده است که خدمات آن در سراسر جامعه و بین آحاد مردم گسترده شده است، خاطر نشان کرد: نظارت بر عملکرد مطلوب و صحیح چنین مجموعه بزرگی امری بسیار مهمی است و بدون مشارکت و همکاری همه ذینفعان امکان پذیر نیست.
 
سبوحی تصریح کرد: در همین راستا مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات با همکاری مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و روابط عمومی و اطلاع رسانی ، پرتال اطلاع رسانی این مرکز به آدرسbazresi.ict.gov.ir ، را راه اندازی کرد تا بستر مناسب ارتباطی سریع و آسان جهت دسترسی به سامانه های مرتبط با پاسخگویی و رسیدگی به شکایات فراهم شود.
 
وی در ادامه اظهار داشت : علاوه بر آن، این پرتال، امکان ارتباط دو سویه و دسترسی به متن قوانین کاربردی و همچنین آخرین اخبار و اطلاعات حوزه بازرسی و ارزیابی عملکرد را برای همکاران فراهم می کند.
 
سبوحی در عین حال، از طراحی مجدد پرتال سلامت اداری و مبارزه با فساد با قالب جدید خبر داد و گفت: این پرتال ها با اطلاعات کامل تر جهت بهره برداری فعال شده اند و از طریق این پرتال امکان ارسال گزارشات مردمی به صورت الکترونیکی نیز فراهم شده است.

​​