اپلیکیشن

تلفن همراه

February 18, 2017
15:14 شنبه، 30ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82448

اسنپ به زودی فعالیت خود را در کرج آغاز می‌کند

روزگاری نه چندان دور، سفرهای درون شهری تهران حال و روز متفاوتی داشت. صف های طولانی برای پیدا کردن تاکسی، نبود خودرو کافی در آژانس ها و البته قیمت های گزاف، همگی از جمله مواردی بودند که شهروندان تهرانی را با مشکلات بسیاری مواجه می کردند.
 
تا ۲ سال پیش شاید راه حل فرار از این مشکلات خرید خودروی شخصی بود، ولی به لطف دنیای جذاب تکنولوژی، اکنون شهروندان با گزینه دیگری به نام تاکسی اینترنتی مواجه هستند؛ گزینه ای که تجربه ای سریع، آسان و البته ارزان تر از تاکسی های معمولی را برای کاربران رقم می زند.
 
اسنپ به عنوان اولین مجموعه ای که در ایران سرویس تاکسی اینترنتی را ارائه داد، این روزها طرفداران بسیاری را پیدا کرده. اگر چرخی کوتاه در خیابان های تهران بزنید، قطعا خودروهای بسیاری را با لوگوی این مجموعه مشاهده می کنید و مسافرینی را میبینید که با اپلیکیشن اسنپ درحال یافتن خودرویی برای حمل و نقل هستند.
 
در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار راننده در مجموعه اسنپ و فقط در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند و حالا به نظر می رسد که آرام آرام شرایط برای گسترش دامنه فعالیت این شرکت فراهم شده است.
 
شنیده های دیجیاتو حاکی از آن است که اسنپ به زودی سرویس خود را در کرج نیز راه اندازی خواهد کرد و طی هفته های آتی فعالیت خود را در این شهر آغاز می کند. این موضوع نه تنها می تواند سفرهای درون شهری را برای شهروندان کرجی آسان سازد، بلکه پیش بینی می شود هزینه سفر بین شهری را نیز برای کسانی از تهران به کرج تردد می کنند، کاهش دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.