تلفن همراه

گوشی

February 21, 2017
19:10 سه شنبه، 3ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82493

عکاسی را با Honor 6X تجربه کنید

شاید تصورتان از یک گوشی میان‌رده، ساختاری ساده و پیش‌پا افتاده باشد، اما هواوی ثابت کرد که حتی گوشی‌های میان‌رده هم می‌توانند به نوعی لوکس باشند.
آنر به عنوان زیرمجموعه هواوی، یکی از برندهای موفقی است که از زمان ظهورش در بازار موبایل دنیا توانسته جایگاهی ویژه به خود اختصاص دهد و سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار بگیرد.
 
آنر 6X یکی از جدیدترین محصولات این خانواده است که برای کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته شده است.
در یک نشست خبری با حضور الهه طاهری، مدیر روابط عمومی شرکت هواوی و بنیامین دارمی، مدیر مارکتینگ هواوی در ایران و جمعی از خبرنگاران، گوشی Honor 6X معرفی شد.
 
بنیامین دارمی، مدیر مارکتینگ هواوی در ایران، طی مراسم معرفی گوشی Honor 6X گفت: ترکیب دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت در یک بدنه فلزی، حسی از لوکس بودن را القا می‌کند، در عین حال که این گوشی در بخش میان‌رده بازار قرار می‌گیرد.
 
آنر 6 ایکس از جهاتی با نسل قبلی خود شباهت دارد. این گوشی نیز از فلز ساخته شده است و نمایشگر آن حاشیه‌ کمی دارد. در پشت دستگاه می‌توانید یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل و یک سنسور ۲ مگاپیکسل را در کنار سنسور اثر انگشت مشاهده کنید. آنر 6 ایکس به یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است.
 
در واقع آنر 6X نخستین گوشی هوشمند در رده‌‌ میانی بازار است که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. در هر گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه، دوربین دوم کاربرد متفاوتی دارد؛ در آنر 6 ایکس وظیفه‌ دوربین دوم، صرفا ثبت اطلاعات عمق تصویر است؛ اطلاعاتی که در حالت Wide Aperture دوربین، می‌توان از آن‌ها بهره گرفت.
 
این حالت به کاربر اجازه می‌دهد دیافراگم را بین f/16‌ تا f/0.95‌ تغییر دهد که امکان ایجاد سایه‌روشن و افکت‌های بوکه را فراهم می‌کند. اگرچه تغییر دیافراگم تا حدودی عمق میدان ایجاد می‌کند؛ اما به دوربین اجازه جذب نور بیشتر نمی‌دهد. 
 
به این ترتیب آنر 6X تجربه‌ای باورنکردنی برای ثبت لحظات خاص از زندگی را برای کاربران فراهم می‌کند. 
دارمی افزود: این روزها سایز ۵.۵ اینچی به عنوان استانداردی برای گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته می‌شود. بر این اساس Honor 6X را با سایزی استاندارد ارایه کردیم تا نیاز کاربران در این زمینه را به بهترین نحو پاسخ دهیم. این نمایشگر از نوع  IPS با وضوح تصویر Full HD و شیشه‌ 2.5D است.
 
حافظه رم در نظر گرفته شده برای گوشی جدید هواوی نیز همان استانداردی است که این روزها روی گوشی‌های پرچمدار قرار می‌گیرد. آنر 6X در دو نسخه با رم ۳ یا ۴ گیگابایتی در نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به بازار عرضه شده است.
 
همانند سایر گوشی‌های این برند، از پردازنده‌ اختصاصی هواوی استفاده شده است؛ Kirin 655 باهشت هسته‌ پردازشی و معماری ۶۴ بیتی و لیتوگرافی ۱۶ نانومتری.
پردازنده‌ گرافیکی گوشی هم Mali T830 MP2  است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. هواوی برای آنر 6 ایکس باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است که از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد. 
 
این گوشی با ابعاد ۱۵۰.۹ در ۷۲.۶ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن ۱۶۲ گرم و در رنگ‌های آبی، خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد در سه مدل مختلف با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی در اختیار کاربران قرار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.