تبلت

تلفن همراه

February 22, 2017
10:37 چهارشنبه، 4ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82511

با MWC2017/ تبلت «گلکسی بوک» سامسونگ در راه است

خیلی وقت است سامسونگ تبلت ویندوزی عرضه نکرده است. اما انتظار می‌رود که هفته‌ی آینده، در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) شاهد معرفی یک تبلت ویندوزی جدید باشیم. گزارشات اخیر حاکی از این است که در این رویداد از Galaxy TabPro S2 رونمایی خواهد شد. با این حال، زمزمه‌هایی از ساخت یک تبلت ویندوزی دیگر با نام «سامسونگ گلکسی بوک» (Samsung Galaxy Book) به گوش می‌رسد.
 
هفته‌ی پیش، سامسونگ در Windows Store یک اپلیکیشن با نام Book Settings منتشر کرد. احتمالا این اپلیکیشن اشاره‌ای به تبلت Galaxy Book دارد. این اپلیکیشن تنظیماتی مثل حالت صفحه نمایش، افزایش ماندگاری شارژ باتری  و اضافه‌کردن قابلیت قفل پترن مانند اندروید (pattern lock) را فراهم کرده است.
 
 
گزارش‌ها نشان می‌دهند، سامسونگ اولین بار در سال ۲۰۱۲ نشان تجاری Galaxy Book را ثبت کرده بود؛ احتمالا این شرکت می‌خواست از آن برای محصولاتی مرتبط با تبلت و گوشی‌ هوشمند استفاده کند. چیزی بیشتر در مورد این تبلت مشخص نیست. نمی‌دانیم که این تبلت قرار است محصولی شبیه مایکروسافت سرفیس باشد (مثل Galaxy TabPro S2) یا تبلتی متعارف‌تر و ارزان‌تر برای استفاده ی مشتریان معمولی.
 
خوشبختانه همه چیز هفته‌ی آینده در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ در بارسلونا مشخص می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.