تلفن همراه

گوشی

February 26, 2017
19:24 یکشنبه، 8ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82563

با MWC2017: تصویری از ال جی جی 6 در سه رنگ مختلف فاش شد

ایوان بلس در صفحه توییتر خود تصویری منتشر کرده است که به‌لطف آن می‌توان ال‌جی جی 6 را در سه رنگ‌ مختلف مشاهده کرد.
 
271895dc-4e30-4080-9217-7d1730efa2ef.jpg
ال‌جی ۸ اسفند کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد و از گوشی هوشمند جدیدش به نام جی 6 رونمایی می‌کند. تاکنون شایعات و گزارش‌های مختلفی از پرچم‌دار آینده کمپانی ال‌جی منتشر شده است که می‌توان به حذف قابلیت ماژولار، برخورداری از طراحی جدید، دستیار هوشمند و دوربین قدرتمند اشاره کرد.
 
انتشار این گزارش‌ها نیز باعث شده است تا تصویر کلی از آنچه ال‌جی می‌خواهد در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کند داشته باشیم. با این حال، افشاگر معروف، ایوان بلس، تصویری در حساب توییتر خود قرار داده است که می‌توان ال‌جی جی 6 را در سه رنگ‌ مختلف مشاهده کرد.
 
تصویر از کیفیت بالایی برخوردار است و به ما نشان می‌دهد که ال‌جی جی 6 دارای حاشیه بسیار کمی در لبه‌های نمایشگرش است. البته این موضوع مانع استفاده از لوگوی ال‌جی در انتهای گوشی نشده است و ال‌جی کماکان قصد دارد از لوگوی خود در جلوی محصولاتش استفاده کند.
 
اینکه ال‌جی جی 6 در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود هنوز قطعی نیست؛ اما با توجه به گفته‌های ایوان بلس، ال‌جی قصد دارد پرچم‌دار جدیدش را در سه رنگ‌ سفید، مشکی و پلاتینیوم یخی عرضه کند.
 
در پشت ال‌جی جی 6 می‌توان ترکیب دوربین دوگانه را مشاهده کرد و اسکنر اثر انگشت درست در زیر دوربین پشت ال‌جی جی 6 قرار گرفته است. این‌طور که از تصاویر مشخص است، در سمت راست جی 6 از دکمه فیزیکی استفاده نشده است و به‌احتمال زیاد، دو دکمه فیزیکی که در سمت چپ قرار دارند راکر ولوم صدا هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.