تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

March 1, 2017
20:53 چهارشنبه، 11ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82629

با MWC2017/ رونمایی از هدست جدید واقعیت مجازی با دسته کنترل

سامسونگ مدل جدیدی از هدست واقعیت مجازی خود را همراه با دسته کنترل در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا عرضه کرد.
هدست به روزشده Gear VR که با همکاری Oculus تولید شده قابلیت اجرای طیف گسترده ای از برنامه ها و بازی ها را دارد.
 
سازگاری با بدن انسان و طراحی خمیده به منظور قرار گرفتن بر روی چشم و صورت انسان از جمله دیگر ویژگی های هدست یاد شده است. هدایت دسته کنترل این هدست با یک دست ممکن است و لذا بازی کردن با Gear VR با دسته کنترل یاد شده آسان است.
 
افزایش سازگاری حرکات ویدئوهای سه بعدی با حرکات صورت انسان حس قرار گرفتن در محیط اجرای بازی یا برنامه را هم به طور کامل به کاربران منتقل می کند. قرار گرفتن کلیدهای Home، Volume  و Backبر روی دسته کنترل به کاربران امکان می دهد تا نیازهای کاربری خود را برطرف کنند.
 
همچنین یک مچ بند هم همراه با این دسته کنترل عرضه می شود تا در زمان اجرای بازی های هیجان انگیز دسته کنترل به ناگهان از دستتان به محیط اطراف پرتاب نشود. این هدست به روز شده دارای لنزهای ۴۲ میلیمتری با زاویه دید میدانی ۱۰۱ درجه و قیمت فروش آن هنوز اعلام نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.