رگولاتوری

March 10, 2017
21:03 جمعه، 20ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82740

تمدید مهلت تادیه پروانه‌های ISDP و ISP

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تمدید مهلت تادیه پروانه های ISDP و ISP برای مشارکت یا در اختیار گذاشتن پروانه های خود به منظور بهره مندی از امکان تخفیف میزان حق الامتیاز پروانه های Servco و FCP تا پایان سال جاری خبر داد.
 
علی اصغر عمیدیان گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پیشنهاد رگولاتوری در خصوص تمدید مهلت تادیه پروانه های ISDP و ISP تا آخرین روز کاری سال ۱۳۹۵ را تصویب کرد. 
 
به گفته وی این دسته از متقاضیان می‌توانند تا پایان سال جاری، درخواست کتبی با موضوع لغو پروانه برای تادیه پروانه خود را با مشخص کردن نام دارنده پروانه FCP و Servco مورد نظر به رگولاتوری اعلام نمایند. 
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: شرکتهای دارنده پروانه FCP و Servco نیز که قصد تادیه پروانه‌های ISDP و ISP را دارند، لازم است همزمان با ارسال تقاضای لغو و تادیه این دارندگان پروانه، نسبت به معرفی شرکتهای مورد نظر برای استفاده از تخفیف حق امتیاز تا قبل از آخرین روز کاری سال جاری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقدام کنند. 
 
عمیدیان گفت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سازمان پس از پایان مهلت مشخص شده، اسناد رسمی و قانونی را از شرکتهای دارنده پروانه FCP و Servco دارای شرایط دریافت و میزان تخفیف حق امتیاز و مبلغ حق الامتیاز نقدی را مشخص و به شرکتها اعلام می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.