تلفن همراه

فناوری

گوشی

March 30, 2017
0:37 پنجشنبه، 10ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82857

«نوت 7» تعمیری دوباره به بازار برمی‌گردد

اگرچه سامسونگ تلاش فراوان کرد تمام گوشی‌های Galaxy Note 7 را از سراسر جهان جمع‌آوری کند، ولی اگر طی چند ماه آینده مجددا این گوشی را دست کاربران مشاهده کردید تعجب نکنید.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شرکت سامسونگ در جریان معرفی پرچمدار بعدی خود در نیمه نخست سال جاری میلادی یعنی Galaxy S8 توضیح داد یک برنامه جامع در دست دارد تا به موجب آن پیشرفته‌ترین فبلت خود که به دلیل آتش‌سوزی از بازار جمع‌آوری شد را تعمیر کند و بار دیگر به دست کاربران برساند.

در خبرهای منتشر شده مشخص نشد چه تعداد از این گوشی‌ها پس از تعمیر نهایی به بازار برمی‌گردند. ولی شرکت کره‌ای سامسونگ تایید کرد که تصمیم دارد پس از تعمیر و آزمایش Galaxy Note 7 آن را دوباره وارد بازار جهانی کند.

در برخی از خبرها گفته شد که شرکت سامسونگ قصد دارد در این طرح آن دسته از کاربرانی که در مرحله نخست Note 7 را خریداری کرده بودند تحت پوشش قرار دهد و بار دیگر این گوشی هوشمند را در اختیار آنها بگذارد.

هنوز به درستی مشخص نیست گوشی های تعمیری Note 7 در چه کشورهایی عرضه می‌شوند و البته دولت آمریکا همچنان قانون منع ورود این دستگاه به هواپیماها را به اجرا می‌رساند.

شرکت سامسونگ برای تعمیر این دستگاه تراشه اصلی، ماژول دوربین و دیگر قطعات را به طور کامل عوض کرده است و این طور که گفته می‌شود، تمام قطعات فلزی داخل آن شامل مس، نیکل، طلا و نقره نیز تعویض شده‌اند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.