رسانه‌های اجتماعی

April 9, 2017
12:14 یکشنبه، 20ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82894

واعظی: برای رفع فیلتر توئیتر رایزنی کرده‌ایم

برای رفع فیلتر توئیتر رایزنی کرده‌ایم/احمدی‌نژاد می‌خواهد بگوید من هم هستم/مردم پاسخ تخریب‌ها را در ۲۹ اردیبهشت می‌دهند
وزیر ارتباطات گفت: اظهارات احمدی‌نژاد تنها فرار رو به جلو است. او می‌خواهد بگوید من هم هستم و فراموش نشده‌ام. اگر احمدی‌نژاد به حرف هایی که امروز می‌زند واقعاً اعتقاد داشت باید این مسائل را سه سال پیش مطرح می‌کرد.
 
محمود واعظی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به عضویت بسیاری از مسئولان کشور در شبکه‌های مجازی به خصوص توئیتر آیا بنا ندارید این شبکه‌ها را از فیلتر خارج کنید؟ گفت: در مورد این شبکه‌ها که شبکه‌های اطلاع‌رسانی محسوب می‌شوند ما در دولت با رفع فیلتر آنها موافق هستیم. در این دولت هم این شبکه‌ها مسدود نشده‌اند.
 
او با بیان اینکه فیلتر این شبکه‌ها در دولت قبل صورت گرفته است، گفت: در همین راستا بازگشایی این شبکه‌ها در اختیار دولت یازدهم نیست بلکه برعهده کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که باید این مسئله را در دستور جلسه خود قرار دهد و در آنجا این بحث صورت گیرد.
 
وزیر ارتباطات گفت: ما در این مورد رایزنی‌هایی کرده‌ایم اما هنوز دبیرخانه این کارگروه این مسئله را در دستور کار خود قرار نداده است.
 
واعظی در مورد صحبت‌ها و بیانیه‌های اخیر احمدی نژاد خطاب به دولت یازدهم گفت: متاسفانه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برخلاف اتفاقی که در اکثر کشورهای دنیا می‌افتد که ستادها و کاندیداها بیایند برنامه‌های خود را بگویند و اگر مطلبی دارند در قالب نقد بیان کنند و پاسخ  بشنوند متاسفانه به دنبال تخریب هستند.
 
او ادامه داد: اجماعی هم به وجود آمده است که همه با هر تفکری که کاندیدا می‌شوند یک هدف بیشتر ندارند و آن این است که آقای روحانی را تخریب کنند.  کاری هم که اخیراً از سوی آقای احمدی‌نژاد و اطرافیان او انجام می‌شود همانند دیگر کاندیداها تخریب رئیس جمهور است.
 
وزیر ارتباطات تاکید کرد: مردم ما به خوبی مسائل را می‌فهمند و دنبال می‌کنند و پاسخ اینگونه تخریب‌ها را در ۲۹ اردیبهشت خواهند داد .
 
او یادآور شد: اظهارات احمدی‌نژاد تنها فرار رو به جلو است. او می‌خواهد بگوید من هم هستم و فراموش نشده‌ام. اگر احمدی‌نژاد به حرف هایی که امروز می‌زند واقعاً اعتقاد داشت باید این مسائل را سه سال پیش مطرح می‌کرد.
 
واعظی گفت: به نظر من کاندیداتوری بقایی هم خیلی جدی نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.